נמצאו 56 ספרים בקטגוריה
לכל הספרייה
מאת: Karin Cohen Bruhim
תיאור: LetterQuest is an engrossing and enjoyable book for elementary school pupils at Pre-Foundation Level.
LetterQuest is a comprehensive program for pupils in their first or second year of English studies, offering extensive learning and practice of both aural-oral language as well as the beginning of the reading and writing process. The book covers all the requirements of the Revised National English Curriculum and has been approved by the Ministry of Education.
LetterQuest takes the pupils on adventures with Lenny and Leroy, twins, in search of their lost words and letters. The pupils join Lenny and Leroy on their search to many different places, including school, the farm, various restaurants and many more.
UPP - University Publishing Projects
מאת: צוות מטח .
תיאור: התכנית 'אל תלעגו לי' פותחה במקור בארה"ב על ידי ארגון בשם " Operation Respect " שהקים הזמר פיטר יארו, חבר להקת "פיטר פול ומרי". הארגון חרת על דגלו מטרה לאפשר לכל ילדה וילד לגדול בקהילה המושתתת על שוויון, סובלנות וכבוד הדדי. בתמיכה ובסיוע של שגרירות ארה"ב בישראל, הותאמה התכנית ופותחה במרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח).
לבתי-הספר היהודיים והערביים בישראל. מטח אף מפעיל את התכנית בשיתוף משרד החינוך (מחוז מרכז) בעשרות בתי-ספר בארץ.
מהדורה זאת של החוברת היא גרסה מעודכנת ומורחבת, פרי פיתוח של צוות התכנית במטח.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: ספר 8
• בעיות חד־שלביות
• כפל וחילוק עד 200
• המבנה העשרוני עד 10,000 - חלק ב
• בעיות השוואה כפליות
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: ספר 7
• ביסוס הכפל והחילוק
• סדר הפעולות
• המבנה העשרוני עד 10,000 - חלק א
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: ספר 9
• חילוק עם שארית
• כפל וחילוק עד 10,000
• בעיות דו־שלביות
• שברים יסודיים
• נושאים נוספים (סימני התחלקות,
חקר נתונים, גימטרייה, מספרים שליליים)
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: אופירה גל, שירה גודמן
תיאור: הספר "לחיות יחד בישראל ג" מתמקד בערכים ובעקרונות של החיים יחד: בחברת הילדים, בסביבה הקרובה ובמדינת ישראל.
ספר הלימוד כולל שלושה פרקים:
- לחיות יחד בחברה
- סביבה -מקום שחיים בו
- מדינת ישראל - המולדת שלנו
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: Jacqui Slasky, Judi Alexander
תיאור:  Click 3 Practice Book - offers two different levels of additional practice for pupils using the 'Click 3' course.
ERIC COHEN BOOKS בע"מ
מאת: חנה בנדיק, איילת גרשוני, קרול רוזנטל-עידן, יונת שפירא
תיאור: התכנית " של"י ושלכם לכיתה ג'  " מבקשת להכניס את התלמידים לעולמה הספרותי והערכי של התרבות היהודית-ישראלית.
במרכז התכנית עומדים הטקסטים היהודיים על רובדיהם השונים – התנ"ך, כתבי חז"ל, הספרות העברית החדשה ועוד – תוך התמקדות בספרות האגדה.
בתכנית מושם דגש בנושאים חברות ומנהיגות. התכנית מתמקדת גם בארבעה מועדים בלוח השנה היהודי והישראלי – יום כיפור, יום הזיכרון ליצחק רבין, שבת ויום ירושלים, בעיקר הפן הבין-אישי של המועד.
קרן תל"י
מאת: יסכה אליצור, מיה דובינסקי, נעמה מאור, שלומית הרשקוביץ-שרשבסקי
תיאור: ספר לימוד הנותן מענה מלא לתכנית הלימודים במקצוע 'תרבות יהודית ישראלית', במטרה לתת ללומדים לחוש 'בני בית' בתרבות זו בגישה פלורליסטית המשלבת היבטים רלוונטיים ואקטואליים.
באמצעות מפגש של התלמידים עם זוג של חברים מהעבר או מההווה לומדים מהם ויחד איתם ערכי חברות שונים כמו: חברות טובה, כנות, יושר ועוד.
הספר מזמין להיכנס בשעריו של עולם האגדה החז"לי המרתק והמופלא.
ערכים מובילים: חברות ומנהיגות
מוקדי התוכן המרכזיים: ארון הספרים היהודי - אגדות חז"ל (ספר האגדה); מעגלי החיים והחברה - בין אדם לחברו; לוח השנה העברי - יום כיפור, יום הזכרון ליצחק רבין, השבת ויום ירושלים.
חל"ד - מפעלים חינוכיים ע"ר
מאת: רבקה ברנד, נורית קינן, יאיר הראל, סיגל זהבי
תיאור: יחידת הלימוד "מדע וטכנולוגיה לכיתה ג" מתמקדת בעולמות התוכן הבאים בהקשר מדעי, טכנולוגי וחברתי: חומרים: תכונות ושימושים, התאמת תכונות של חומרים לדרישות המוצר (השער “חומרים בסביבה"), חומרי דלק: תכונות, הפקה ושימושים, תועלת ומחיר סביבתי, פתרונות טכנולוגיים והתנהגותיים.
מעגל חשמלי: מרכיבים ותפקודם, שימושים, תועלת ומחיר סביבתי, בטיחות בשימוש (השער “אנרגיה בפעולה"), מגוון המינים בטבע (צמחים), צמחים: מיון, מבנה, תהליכים ושימושים (השער “מפגשים עם צמחים"), תופעות מחזוריות בחלל: פרק זמן, יממה, חודש, שנה, לוחות שנה (השער “כדור הארץ בחלל").
רמות ספרי לימוד
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור:
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: הנושאים ב - ספר 8:
• בעיות חד־שלביות
• כפל וחילוק עד 200
• המבנה העשרוני עד 10,000 - חלק ב
• בעיות השוואה כפליות
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: חיה מושקא ולנר, דבירה גרוזמן
תיאור: משפחה כהלכה - מיועד לכיתות ג.
החוברות נותנות מענה מאורגן ומקצועי לכל תכנית הלימודים בדינים לגיל היעד.
כל חוברת מתמקדת בנושא תוכן אחר לפי מעגל השנה ונושאים נוספים.
מבנה החוברת הינו סיפור מסגרת של בני משפחה שלומדים וחווים את החיים על פי ההלכה.
בחוברת מעובדות ההלכות הרלוונטיות במקבצי הלכה, וכן ישנו דגש על מיומנויות בלימוד ההלכה.
החוברות מאושרות ללימוד ברשת חינוך חב"ד על ידי אגף ספרי לימוד.
רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש באה"ק
מאת: יסכה אליצור, עלקי מרגליות, דבירה גרוזמן
תיאור:
רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש באה"ק
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: פרקי הלימוד לכיתה ג / ספר 7
• ביסוס הכפל והחילוק
• סדר הפעולות
• המבנה העשרוני עד 10,000 - חלק א
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: ספר 9 - נושאי הלימוד:
• חילוק עם שארית
• כפל וחילוק עד 10,000
• בעיות דו־שלביות
• שברים יסודיים
• נושאים נוספים
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: ספר 8 - נושאי הלימוד:
- בעיות חד־שלביות
- כפל וחילוק עד 200
- המבנה העשרוני עד 10,000 - חלק ב
- בעיות השוואה כפליות
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: ספר 7 - נושאי הלימוד:
- ביסוס הכפל והחילוק
- סדר פעולות
-  המבנה העשרוני עד 10,000 - חלק א
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: המדריך למורה עוסק בנושאים הבאים:
- זוויות ומשולשים
- סיבוב
- מרובעים
- מדידת אורך
- מדידת משקל
- מדידת נפח
- מדידת זמן
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: מסלולים לכיתה ג
חוברות 'מסלולים' לבית־הספר היסודי עוסקות בארבעה נושאים מתמטיים מרכזיים:
- מספרים שלמים ופעולות
- גאומטרייה
- בעיות מילוליות
- שברים
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: מסלולים לכיתה ג
חוברות 'מסלולים' לבית־הספר היסודי עוסקות בארבעה נושאים מתמטיים מרכזיים:
- מספרים שלמים ופעולות
- גאומטרייה
- בעיות מילוליות
- שברים
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: מסלולים לכיתה ג
חוברות 'מסלולים' לבית־הספר היסודי עוסקות בארבעה נושאים מתמטיים מרכזיים:
- מספרים שלמים ופעולות
- גאומטרייה
- בעיות מילוליות
- שברים
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: מסלולים לכיתה ג
חוברות 'מסלולים' לבית־הספר היסודי עוסקות בארבעה נושאים מתמטיים מרכזיים:
- מספרים שלמים ופעולות
- גאומטרייה
- בעיות מילוליות
- שברים
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: מסלולים לכיתה ג
חוברות 'מסלולים' לבית־הספר היסודי עוסקות בארבעה נושאים מתמטיים מרכזיים:
- מספרים שלמים ופעולות
- גאומטרייה
- בעיות מילוליות
- שברים
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: מסלולים לכיתה ג
חוברות 'מסלולים' לבית־הספר היסודי עוסקות בארבעה נושאים מתמטיים מרכזיים:
- מספרים שלמים ופעולות
- גאומטרייה
- בעיות מילוליות
- שברים
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מטח .
תיאור: המדריך למורה לספר תורה לכיתה ג פותח בעבורך!
המדריך ערוך ופרוס כהערות שוליים סביב חוברת העבודה.
הערות אלו עוסקות במגוון נושאים:
•הבחירה והרציונל של הפעילויות בחוברת.
•היבטים דידקטיים והיבטים של תקשורת בין-אישית בכיתה.
• הפניות והמלצות לפעילויות אופק.
•הרחבות מעמיקות בנושאים הנלמדים.
צורה זו, שהמדריך למורה מכיל בתוכו את חוברת העבודה, מאפשרת להשתמש בו במהלך השיעור.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מטח .
תיאור: 'תורה לכיתה ג'  - שמות, ויקרא, במדבר, דברים.
עם ביאורים וציורים
על פי תכנית הלימודים לכיתות ג
לבתי הספר הממלכתיים
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מטח .
תיאור: תורה לכיתה ג - שמות, ויקרא, במדבר, דברים.
עם ביאורים וציורים
על פי תכנית הלימודים לכיתות ג
לבתי הספר הממלכתיים
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מטח .
תיאור: חוברת פעילות המלווה את לימוד ספר בראשית, על פי תכנית הלימודים לכיתות א-ב בחינוך הממלכתי:
•היכרות עם עלילת הסיפור המקראי.
•התמקדות במסרים העיקריים בכל פרק.
•שאלות להעמקה בטקסט ולשיחה בכיתה.
•עידוד הבעת עמדה ומתן כלים לחשיבה ביקורתית.
•דיון בסוגיות חברתיות וערכיות, הרלוונטיות לחיי הלומדים ועולות מהסיפור המקראי.
•הרחבת הנושא באמצעות מדרשים, פרשנות, ציורים ושירים.
•עידוד יצירה כחלק מתהליך הלמידה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: ספרי הלימוד לחינוך לשוני בסדרה 'מילה טובה' פותחו בהתאם לתכנית הלימודים לחינוך לשוני לבית הספר היסודי והנספח לתכנית הלימודים הנוגע ליצירות הספרות, ובהשפעת תובנות וידע שהצטברו מתקשורת שוטפת עם מורים ומדריכים בתחום החינוך הלשוני.
הספרים עונים על הנדרש בתכנית הלימודים בהיצע רחב של טקסטים לסוגיהם, ובכלל זה טקסטים מעולם השיח של הספרות ושל המקורות היהודיים, וכן הספרים עונים על הצורך בעיסוק מעמיק בהבנה, בהבעה בכתב ובעל פה, בדרכי תשאול מגוונות, בהוראת נושאי לשון ובתרגולם, בהרחבת אוצר המילים ובפעילויות המפתחות רמות חשיבה גבוהות.
הספרים מציעים ארגון תמָטי (נושאי) של טקסטים במגוון סוגות.
העיקרון התמטי מוביל למימוש הרעיונות והמטרות של תכנית הלימודים, בהתאמה לגיל התלמידים ולכשירות הלשונית המצופה מהם.
העיקרון התמטי נבחר כמתאים לתלמידי בית הספר היסודי.
נושאי התוכן השונים מעשירים את הידע הקיים אצל התלמידים (עולם המושגים, אוצר המילים, הרעיונות).
ההעשרה מובילה לביסוס התוכן, ועם ביסוס זה אפשר לעסוק בנושאים מופשטים יותר של מבני השיח – סוגות וחשיבה על השפה (מטא לשון).
כך למשל כדי לכתוב טקסט בסוגה הטיעונית שכנועית - בנושא שמירה על בעלי חיים, על התלמיד לרכוש ידע בנושא, שאם לא כן יתקשה התלמיד לכתוב טיעונים ונימוקים בנושא שאינו מכיר.
מטרת הספרים: לסייע למורים לתת לתלמידים ציוני דרך מפורשים ומנחים בדרכם אל היעדים שתכנית הלימודים מציבה.
היעדים מתורגמים ליחידות לימוד הנושאות תוכן איכותי הכולל מפגשים עם תרבות, ידע וערכים (מתוך ההקדמה).
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: מטח - צוות חינוך חבתרי .
תיאור: מטרת הפרק היא לזמן היכרות עם נושא הרגשות בדרך יצירתית, באמצעות אמנות – ציורים, שירים וקטעי מוזיקה.
האמנות נועדה במהותה להעביר מסרים רגשיים מהאמן לקהל שלו, ולכן יצירות אמנות הן קרקע פורייה לעיסוק בנושא( מתוך הפתיחה של המדריך למורה).
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: 'מילה טובה' היא סדרה מתקדמת ועדכנית להוראת עברית בבית הספר היסודי.
'מילה טובה' כוללת מגוון של יצירות ספרות, טקסטים עיוניים וטקסטים מן המקורות היהודיים.
'מילה טובה' מכילה מבחר עשיר של פעילויות לתלמיד. הפעילויות נועדו להקנות אסטרטגיות קריאה; לפתח כישורי הבעה בעל-פה ובכתב בדגש על התהליך ועל הערכת התוצר; לעורר מודעות לשונית ולהרחיב ידע לשוני בשפה הדבורה ובשפה הכתובה; לטפח חיבת קריאה.
'מילה טובה' מניחה תשתית למיומנויות המאה העשרים ואחת – אוריינות דיגיטלית, למידה שיתופית, חקר וחשיבה יוצרת.
'מילה טובה' נותנת ביטוי לערכים יהודיים ולאהבת העם והארץ.
'מילה טובה' מאורגנת על פי לוח השנה – עונות, חגים וימים מיוחדים.
'מילה טובה' מזמנת לקורא הצעיר חוויה אסתטית באמצעות איורים מקוריים וצבעוניים.
הסדרה נותנת מענה מלא לתכנית הלימודים החדשה לכיתות ב-ו.
לכל כיתה - ספר לימוד ומדריך למורה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: 'מילה טובה' היא סדרה מתקדמת ועדכנית להוראת עברית בבית הספר היסודי.
'מילה טובה' כוללת מגוון של יצירות ספרות, טקסטים עיוניים וטקסטים מן המקורות היהודיים.
'מילה טובה' מכילה מבחר עשיר של פעילויות לתלמיד. הפעילויות נועדו להקנות אסטרטגיות קריאה; לפתח כישורי הבעה בעל-פה ובכתב בדגש על התהליך ועל הערכת התוצר; לעורר מודעות לשונית ולהרחיב ידע לשוני בשפה הדבורה ובשפה הכתובה; לטפח חיבת קריאה.
'מילה טובה' מניחה תשתית למיומנויות המאה העשרים ואחת – אוריינות דיגיטלית, למידה שיתופית, חקר וחשיבה יוצרת.
'מילה טובה' נותנת ביטוי לערכים יהודיים ולאהבת העם והארץ.
'מילה טובה' מאורגנת על פי לוח השנה – עונות, חגים וימים מיוחדים.
'מילה טובה' מזמנת לקורא הצעיר חוויה אסתטית באמצעות איורים מקוריים וצבעוניים.
הסדרה נותנת מענה מלא לתכנית הלימודים החדשה לכיתות ב-ו.
לכל כיתה - ספר לימוד ומדריך למורה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מטח .
תיאור: בראשית- מקראה מאוירת לילדי כיתה א- ב לחינוך הממלכתי.
פרקים כז, לז מתוך המקראה המבוארת והמאוירת לספר בראשית.
ניתן להאזין לשחקן ומספר הסיפורים, אברהם כהן, המקריא את כל פרקי ספר בראשית בהתאמה לילדים ולכל מי שאוהב סיפורים טובים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: 'מילה טובה' היא סדרה מתקדמת ועדכנית להוראת עברית בבית הספר היסודי.
'מילה טובה' כוללת מגוון של יצירות ספרות, טקסטים עיוניים וטקסטים מן המקורות היהודיים.
'מילה טובה' מכילה מבחר עשיר של פעילויות לתלמיד. הפעילויות נועדו להקנות אסטרטגיות קריאה; לפתח כישורי הבעה בעל-פה ובכתב בדגש על התהליך ועל הערכת התוצר; לעורר מודעות לשונית ולהרחיב ידע לשוני בשפה הדבורה ובשפה הכתובה; לטפח חיבת קריאה.
'מילה טובה' מניחה תשתית למיומנויות המאה העשרים ואחת – אוריינות דיגיטלית, למידה שיתופית, חקר וחשיבה יוצרת.
'מילה טובה' מאורגנת על פי לוח השנה – עונות, חגים וימים מיוחדים.
'מילה טובה' מזמנת לקורא הצעיר חוויה אסתטית באמצעות איורים מקוריים וצבעוניים.
הסדרה נותנת מענה מלא לתכנית הלימודים החדשה לכיתות ב-ו.
לכל כיתה - ספר לימוד ומדריך למורה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור:  "מילה טובה" - סדרה להוראת העברית, היא סדרה מתקדמת ועדכנית בעיצוב מרהיב, ידידותית לתלמידים ולמורים.  הסדרה כוללת מגוון של טקסטים מסוגות שונות.
יתרונות הסדרה:
• התאמה לתכנית הלימודים
• מבחר טקסטים
• מבחר עשיר של פעילויות הבנה, הבעה, אוצר מילים ולשון
• מענה שלם לנושאי הלשון
• העשרת אוצר המילים
• הדגשת הבעה בכתב והבעה בעל פה
• התאמה לחגים וללוח השנה היהודי
• חינוך לאוריינות דיגיטלית
• עיצוב ידידותי
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: ענבל ארד, אלה ארזי, איילת גרשוני, דינה טלר, קרול רוזנטל-עידן
תיאור: בספר  שלפניכם מסע  בלוח השנה. נמשיך במסע אל ימי החג והשמחה של  עם  ישראל וגם אל  ימי  האבל והזיכרון שבלוח השנה  היהודי.
קרן תל"י
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: הספר "גאומטרייה לכיתה ג" עוסק בנושאים הבאים:
-  זוויות ומשולשים
-  סיבוב
-  מרובעים
-  מדידת אורך
-  מדידת משקל
-  מדידת נפח
-  מדידת זמן
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: אופירה גל, שירה גודמן, צביה פיין
תיאור: סדרת חומרי הלימוד לחיות יחד בישראל פותחה בהתאמה מלאה לתוכנית הלימודים במולדת, חברה ואזרחות. הסדרה מציעה דרכים למימוש הרעיונות, המטרות והמושגים שבתוכנית הלימודים החדשה בהתאמה לגיל הילדים ולמשתמע ממנו (תחומי עניין רלוונטיים, ידע קודם, שלב התפתחותי – בהקשרי שפה ואוצר מילים, ובהקשרים ריגושיים ומוסריים ועוד) .
חומרי הלימוד לחיות יחד בישראל - ג מתמקדים בערכים ובעקרונות של החיים יחד: בחברת הילדים, בסביבה הקרובה ובמדינת ישראל. עולים בו נושאים כגון: יתרונות וקשיים לחיים בקבוצה; כללים וחוקים בקבוצה ובחברה; זכויות וחובות בחברה; סביבות מגורים שונות ברחבי ישראל; מדינת ישראל – המולדת שלנו; להיות אזרח במדינת ישראל, ועוד.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: גלי אנגלשטיין, נעמי גורבט (ברודשטיין), מירי ורון, יעל זהבי, אנה טרפיקנט, חיה יצחקי, רחל מזרחי-אדם
תיאור: סימנים בדרך 2 - כולל ספר מפעיל שיש בו הרבה פעילויות המזמינות טקסטים דבורים. חוברת שבה ממשיך ואף מתעצם, בעל פה ובכתב, תהליך הלמידה שהתחיל בספר, ומדריך למורה. בספר ובחוברת יש שבעה שערים שהם שבע יחידות לימוד. במוקד כל שער טקסט מסוגה מסוימת. מהלך הלמידה בכל שער מתחיל בספר. בסוף כל שער בספר יש הפנייה לעמוד מסוים בחוברת להמשך הלמידה. הספר נפתח בשני עמודים שמציגים לפני הלומד את חומרי הלימוד ומפגישים אותם עם חמש דמויות מצוירות שמובילות את מהלך הלימוד בספר ובחוברת.חמש הדמויות המצוירות "נושאות" על כתפיהן כמה תפקידים: עליהן לייצר את ההקשר שבתוכו מתרחש המפגש עם הטקסט, ליצור קשר אל העולם שמחוץ לתרגיל בספר, להדגים אסטרטגיות דיבור, קריאה,האזנה וכתיבה, לתווך תיווך "מטרים" או תיווך "מסכם" של מה שנלמד בכל שער ועוד. כל שער בחוברת מסתיים בארבעה או בשישה עמודים של להוציא לשון. בעמודים אלו יש הסברים על תופעות לשוניות שעלו בשיח שהתקיים בזמן הקריאה הדקדקנית של הטקסט.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: Judi Alexander, Jacqui Slasky
תיאור: Click 3 is the third in a contemporary series of coursebooks for pupils at Foundation Level Stage One who have mastered basic decoding skills. Click 3 covers the curriculum while simultaneously guiding pupils towards more proficient reading. It combines both teaching and practice pages in one book.
ERIC COHEN BOOKS בע"מ
מאת: Jacqui Slasky, Judi Alexander
תיאור: Click 2 is the second in a contemporary series of coursebooks for Foundation Level, Stage One. Click 2 consolidates and expands pupils’ reading and language skills through a systematic program.
ERIC COHEN BOOKS בע"מ
מאת: Jacqui Slasky, Judi Alexander
תיאור: Click 1 is the first in a contemporary series of coursebooks for Foundation Level, Stage One . Click 1 integrates basic reading, vocabulary and functional language, providing pupils with a solid grounding in English
ERIC COHEN BOOKS בע"מ
מאת: מירה אואן, שלומית חייט, שרה שלום
תיאור: התכנית הכל חדש משלבת את הקניית ראשית הקריאה עם הקניית שפה שנייה לתלמידים עולים.
מטרת התכנית לשלב בהדרגה ובזמן קצר יחסית את התלמידים בלימודים הרגילים בכיתת האם, בבית-הספר ובחברת הילדים.
סדרת הכל חדש כוללת שלושה ספרים: הספר הראשון, הכל חדש-א מקנה ידע לשוני בסיסי של תקשורת יום-יומית בשילוב ראשית הקריאה והכתיבה.
הספרים הבאים, הכל חדש-ב והכל חדש-ג מטיילים בארץ מרחיבים את הידע הלשוני בעזרת תכנים הקשורים לעולם התלמידים ולעולם התרבות בארץ (אתרים בארץ, שירי הווי, אגדות עממיות ועוד).
התכנית פותחה בשיתוף משרד החינוך, האגף לשירותי חינוך ורווחה, המחלקה לקליטת תלמידים עולים והאגף לתכניות לימודים.
הכל חדש-ב – ספר לימוד לכיתות ב-ה:
הספר כולל 10 יחידות העוסקות בהרחבת הידע הלשוני והתוכני. הכל חדש-ב מהווה המשך לנלמד בספר הכל חדש-א אך יש בו הרחבה ניכרת של אוצר המילים, בתבניות ובתכנים.
הכל חדש-ב סובב סביב קבוצת ילדים – "חבורת המצוינים". התלמידים קוראים את השיחות של חברי קבוצת המצוינים ואת קטעי היומן שנכתבו ב"מחברת הקבוצה".
ההנחיות למורה כתובות בגוף הספר: רשימת אוצר המילים הנלמד בכל יחידה, הערות דידקטיות והצעות מפורטות לפעילות מומלצת בכל עמוד. הספר מאושר ע"י משרד החינוך.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכיתישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים
מאת: מירה אואן, שלומית חייט
תיאור: התכנית הכל חדש משלבת את הקניית ראשית הקריאה עם הקניית שפה שנייה לתלמידים עולים. מטרת התכנית לשלב בהדרגה ובזמן קצר יחסית את התלמידים בלימודים הרגילים בכיתת האם, בבית-הספר ובחברת הילדים.
סדרת הכל חדש כוללת שלושה ספרים: הספר הראשון, הכל חדש-א מקנה ידע לשוני בסיסי של תקשורת יום-יומית בשילוב ראשית הקריאה והכתיבה.
הספרים הבאים, הכל חדש-ב והכל חדש-ג מטיילים בארץ מרחיבים את הידע הלשוני בעזרת תכנים הקשורים לעולם התלמידים ולעולם התרבות בארץ (אתרים בארץ, שירי הווי, אגדות עממיות ועוד).
התכנית פותחה בשיתוף משרד החינוך, האגף לשירותי חינוך ורווחה, המחלקה לקליטת תלמידים עולים והאגף לתכניות לימודים.
הכל חדש-א – ספר לימוד לכיתות ב-ה, הספר כולל 13 יחידות העוסקות בראשית הקריאה והכתיבה ובידע לשוני בסיסי בעברית.
כל יחידה מתחילה בהקנייית מיומנויות האזנה ודיבור באמצעות איורים, וממשיכה בהקניית מיומנויות קריאה וכתיבה באמצעות תרגילי קריאה שונים, דיאלוגים, ציורי "קומיקס" וטקסטים קצרים, וכן פינה שבה התלמידים כותבים על עצמם במילים שרכשו.
ההנחיות למורה כתובות בגוף הספר: רשימת התכנים החדשים הנלמדים בכל יחידה, הצעות להקנייה ולתרגול בעל-פה וכן הצעות לפעילויות מומלצות בכל עמוד.  הספר מאושר ע"י משרד החינוך.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכיתישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים
מאת: רבקה ברנד, נורית קינן, יאיר הראל, סיגל זהבי
תיאור: במבט חדש היא סדרת לימוד חדשה במדע וטכנולוגיה לילדי בית-הספר היסודי, שמטרתה להקנות ללומדים אוריינות מדעית וטכנולוגית. הסדרה מבוססת על תכנית הלימודים "לימודי מדע וטכנולוגיה לבית-הספר היסודי" (תשנ"ט) ועל מסמך הסטנדרטים (טיוטה תשס"ד).
הסדרה, במבט חדש, פותחה במרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי באוניברסיטת תל-אביב, וכוללת שש יחידות לימוד - אחת לכל כיתה (מכתה א ועד לכיתה ו). הסדרה מותאמת בתפיסתה לעדכונים ולהתפתחויות החדשות בתחום החינוך בכלל ובתחום החינוך המדעי והטכנולוגי בפרט ומשלבת סביבות למידה ברשת האינטרנט.
בספר הלימוד לכיתה ג' ארבעה שערים:
חומרים מן הארץ, מפגשים עם צמחים, אנרגיה בפעולה, כדור-הארץ בחלל.
רמותישראל. משרד החינוך
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: חוברת זו מהווה המשך לחוברת המספרים עד 10,000 (חלק א'). בחוברת זו יתעמקו התלמידים בנושא המבנה העשרוני ויילמד את רעיון ההמרה והשימוש בו בתרגילי חיבור וחיסור.
בהמשך החוברת יכירו התלמידים את המספרים עד 10,000 ואת המבנה העשרוני שלהם. בחוברת זו משולבים הנושאים סימני התחלקות ב- 10, ב-5 וב-2 ועיגול מספרים. בפרק עיגול מספרים יכירו התלמידים את כללי העיגול של מספרים טבעיים לעשרות שלמות ולמאות שלמות.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: בחוברת "כפל עד 10,000" עוסקים בכפל במספרים רב-ספרתיים. פעילויות אלה נלמדות בעזרת מודלים שהכירו התלמידים בפרקים קודמים. המודלים מסייעים להבנת הפעולות ולבניית הפתרונות.
דירוג הנושא נבנה בחמש היחידות שבחוברת זו:
ביחידה הראשונה ובשנייה עוסקים בכפל בעשרות שלמות ובמאות שלמות בעזרת ישר המספרים ובעזרת המשטחים.
ביחידה השלישית עוסקים בכפל של מספר רב-ספרתי במספר חד ספרתי בעזרת חוק הפילוג.
ביחידה הרביעית מוצגים שני אלגוריתמים לפתרון תרגיל כפל במאונך.
ביחידה החמישית עוסקים באומדן בפעולות.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: בחוברת שלושה פרקים:
1. ביחידה הראשונה, חילוק עם שארית, עוסקים בתרגילי חילוק ללא שארית שלא בתחום לוח הכפל. תרגילים אלה לומדים לפתור על ידי פילוג. ביחידות הבאות פוגשים התלמידים תרגילי חילוק שבהם התוצאה מורכבת ממספר שלם ושארית. תרגילים אלה לומדים לפתור על ידי סידור מצולעים מגפרורים וגם על ידי קפיצות על ישר המספרים.
2. בפרק ישר המספרים עוסקים בבניית ישר המספרים לפי עקרונותיו, במיקום מספרים חיוביים ומספרים שליליים על ישר המספרים ובהשוואת מספרים מכוונים.
3. בפרק שברים יסודיים לומדים להכיר שברים יסודיים. בהמשך יזהו התלמידים חלקים שונים מתוך שלמים שונים. נוסף על כך יכירו התלמידים את משמעות השבר כחלק מכמות.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: חוברת זו היא השלישית מבין שלוש החוברות העוסקות במספרים עד 10,000.
בתחילת חוברת זו ילמדו התלמידים לפתור תרגילי חיבור ותרגילי חיסור עד 10,000 ללא המרה. ואולם הנושא המרכזי בחוברת זו הוא פתרון תרגילים עם המרה.
גם בחוברת זו המספרים ופעולות החיבור והחיסור מיוצגים על ישר המספרים. פתרון תרגילים בעזרת ישר המספרים מאפשרת גמישות ומחזקת את התובנה המספרית.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
הצג עוד תוצאות