נמצאו 125 ספרים בקטגוריה
לכל הספרייה
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: גאומטרייה לכיתה א
• מדידת אורך
• מצולעים
• שיקוף וסימטרייה
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: פרקי הלימוד לכיתה א
ספר 3
• חיבור וחיסור עד 20 – חלק ב
• בעיות חיבוריות
• כפל עד 20
• נושאים נוספים
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: פרקי הלימוד לכיתה א
ספר 1
• הכרת המספרים עד 10
• חיבור וחיסור עד 10
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: פרקי הלימוד לכיתה א
ספר 2
• המספרים עד 20 – הכרה ומבנה
• חיבור וחיסור עד 20 – חלק א
• המספרים עד 1
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: الهندسة للصفّ الأوّل: مرشد المعلّم
- قياس الطول
- المضلّعات
- الانعكاس والتماثل
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: לצורך הפעלתה המיטבית של התכנית להטמעת היעדים בחינוך הלשוני לכיתות: ג - ד, פותחו יחידות הוראה המדגימות דרכים להטמעת היעדים הנדרשים.
ביחידות ההוראה מודגמות דרכי הוראה המתאימות לצרכים ההתפתחותיים של התלמידים בחינוך היסודי, והן מציגות מגוון אפשרויות להשגת המטרות הנדרשות על פי תכנית הלימודים. בכל יחידה מוצגות כמה אפשרויות לפיתוח כשירות לשונית של תלמידים בעולם שיח עיוני או בעולם שיח ספרותי.
ישראל. משרד החינוך
מאת: חזי ברוש
תיאור: הסדרה לומדים ערבית מיועדת לתלמידים בחטיבת הביניים בבתי הספר העבריים.
הסדרה מותאמת לתכנית הלימודים החדשה של משרד החינוך (2009).
לספר הראשון בסדרה, ספר א, יש כמה מאפיינים:
• לימוד השפה נעשה במשולב עם הכרת סממנים של תרבות דובריה ושל האזור.
• ארבע מיומנויות היסוד (קריאה, כתיבה, האזנה, דיבור) נלמדות במקביל בצורה מדורגת.
• סימני הכתב נלמדים בסדר מיוחד, המאפשר רכישתם בצורה שיטתית ונוחה.
• הלימוד שם דגש על פיתוח היכולת התקשורתית של התלמידים כבר בשלבי הלימוד הראשונים מתוך הנחה שהתלמידים מסוגלים לשמוע, להבין ולדבר לפני רכישת הקריאה והכתיבה.
• הספר מופיע גם במהדורה דיגיטלית, הכוללת סרטונים, הקלטות ותרגול נוסף.
• הספר מלווה במדריך למורה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: גאומטרייה לכיתה א
• מדידת אורך
• מצולעים
• שיקוף וסימטרייה
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מדעים מטח
תיאור: חוברת "צמחים" מהווה חלק מסדרה של 5 חוברות בנושאים המהווים חלק מתוכנית הלימודים במדע וטכנולוגיה. מטרתן לעורר פליאה, סקרנות, אהבה למדע, לטבע ולסביבה.
הסדרה כולה מציעה:
*למידה פעילה בכיתה ובסביבה הבית ספרית: משחקים, תצפיות, ניסויים, בנייה ועוד.
* שילוב של ידע וכישורי למידה וחשיבה
* טקסטים המותאמים לשלב הראשון של רכישת הקריאה
* תמונות ואיורים מרהיבים המעוררים סקרנות ועניין
•גישה פדגוגית המבוססת על מחקרים עדכניים מתחום הוראת המדעים בארץ ובעולם
חוברת צמחים מתמקדת בנושאים הבאים:
מבנה הצמח, זרעים ונביטה, סוגי צמחים וצמחים בעונות השנה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: יעקב גרטי
תיאור: צמחי תרבות, קטנים, גדולים – אותם אנחנו מגדלים. חורשים היטב ת׳אדמה – שדה, מטע או חממה – אחר כך זורעים, שותלים, גם משקים ומזבלים.
מהתחלה עד הבשלה העבודה כלל לא קלה. ומה עוד נותר בסוף? נכון, לקטוף ולאסוף.
מן הצמחים שנגדל את מזוננו נקבל: ירק, שיח, עץ פורח – הם לא רק יופי, לא רק ריח: בעתיד יצמיחו פרי, גם טעים וגם בריא.
הספריה של מבט לגן מלוה את תוכנית "מבט לגן" העוסקת בנושאים, בתופעות ובתהליכים מעולם המדע והטכנולוגיה הסובב אותנו. הספריה כוללת סדרת ספרים המתאימים לילדי הגן, לילדי כתות היסוד של בית הספר היסודי ולמבוגרים שנהנים לקרוא ולחוות את חדוות הגילוי עם הילדים.
הספריה מביאה לילדים מידע מעודכן, מאורגן ומותאם על העולם המדעי והטכנולוגי. באמצעות שפה מידעית, בהירה וקולחת, המלווה בצלומים מרהיבים, מזמין כל ספר את הקוראים לקריאה משותפת, להתבוננות, לשיחה, לשאילת שאלות וליציאה למסע בעולם מרתק של מדע וטכנולוגיה.
רמות ספרי לימוד
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: פרקי הלימוד לכיתה א
ספר 3
• חיבור וחיסור עד 20 – חלק ב
• בעיות חיבוריות
• כפל עד 20
• נושאים נוספים
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: פרקי הלימוד לכיתה א
ספר 2
• המספרים עד 20 – הכרה ומבנה
• חיבור וחיסור עד 20 – חלק א
• המספרים עד 1
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: פרקי הלימוד לכיתה א
ספר 1
• הכרת המספרים עד 10
• חיבור וחיסור עד 10
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: יעקב זלמנוב, אריק לויוב, אלישיב קפלון
תיאור: אלפון מושגים בהלכה, ספרון עזר לספר הלכות והליכות, כיתות ד-ח.
מה בספר:
בבואנו להעמיק בהלכה, עלינו להכיר משגים וכללים שונים שעליהם היא מבוססת.
מטרת האלפון שלפניכם היא לסייע לתלמידים לסגל לעצמם את השפה ההלכתית ולרכוש מיומנות בסיסית לניתוח מקרים ולניסוח שאלה מושכלת לרב.
כדי להתמצא בהלכה, חשוב שהתלמיד ילמד לנסח נתונים בצורה מדויקת, תוך התיחסות לנסיבות,
לשעורים (מדות) וכדומה.
לצורך כך רוכזו באלפון זה מושגי הבסיס הקשורים לתוכנית הלימודים בהלכה לתלמידים מכתה ד' ומעלה.
נסיים בתפילה ובתקוה כי לימוד ההלכה בעיון ובהעמקה יביא לקיום המעשי של ההלכה, תוך הקפדה על כל פרטי המצוה וביתר חיות, ויהיה זה עוד צעד לקרוב הגאולה האמיתית והשלימה.
רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש באה"ק
מאת: הילה קובלינר, שלומית חייט, שרה ישראלי
תיאור:
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: מדריך למורה המלווה את ספר גאומטרייה לכיתה א, שבו פרקים אלה: מדידת אורך, מצולעים ושיקוף וסימטרייה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: الوصف: موضوعات التعلّم في مرشد المعلّم:
- الجمع والطرح حتّى 20 – الجزء الثاني
- مسائل جمعيّة
- الضرب حتّى 20
- موضوعات إضافيّة
- ملاحق
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: مسارات زائد 2: مرشد المعلّم
الوصف: موضوعات التعلّم في مرشد المعلّم:
- الأعداد حتّى 20 – التعرّف والمبنى
- الجمع والطرح حتّى 20 – الجزء الأوّل
- الأعداد حتّى 100
- ملاحق
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: التّربية اللّغويّة للصّفوف الخامسة، نماذج تعليميّة
نماذج تعليميّة بروح المنهج التعليميّ الجديد للتربية اللغويّة (2009)، بحيث أُعدّت للمعلّم ليتداولها مع تلاميذه أثناء دروس التربية اللغويّة.
تهدف هذه النماذج التعليميّة إلى توسيع معرفة التلاميذ وانكشافهم على أنواع نصوص مختلفة؛ أدبيّة ووظيفيّة، وكذا على كيّفيّة تناولها ومعالجتها والتفاعل معها بصورة صحيحة وسليمة، في جميع مجالات المعرفة التي يتعلّمونها.
ישראל. משרד החינוך
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: مسارات زائد 1: مرشد المعلّم
الوصف: يتناول مرشد المعلّم الموضوعتين:
أ. التعرّف على الأعداد حتّى 10
ب. الجمع والطرح حتّى 10
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: نماذج تعليميّة بروح المنهج التعليميّ الجديد للتربية اللغويّة (2009)، بحيث أُعدّت للمعلّم ليتداولها مع تلاميذه أثناء دروس التربية اللغويّة.
تهدف هذه النماذج التعليميّة إلى توسيع معرفة التلاميذ وانكشافهم على أنواع نصوص مختلفة؛ أدبيّة ووظيفيّة، وكذا على كيّفيّة تناولها ومعالجتها والتفاعل معها بصورة صحيحة وسليمة، في جميع مجالات المعرفة التي يتعلّمونها.
ישראל. משרד החינוך
תיאור: نماذج تعليميّة بروح المنهج التعليميّ الجديد للتربية اللغويّة (2009)، بحيث أُعدّت للمعلّم ليتداولها مع تلاميذه أثناء دروس التربية اللغويّة.
تهدف هذه النماذج التعليميّة إلى توسيع معرفة التلاميذ وانكشافهم على أنواع نصوص مختلفة؛ أدبيّة ووظيفيّة، وكذا على كيّفيّة تناولها ومعالجتها والتفاعل معها بصورة صحيحة وسليمة، في جميع مجالات المعرفة التي يتعلّمونها.
ישראל. משרד החינוך
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: הספר מיועד לכיתה א, ובו פרקים אלה: חיבור וחיסור עד 20 – חלק ב, בעיות חיבוריות, כפל עד 20 ונושאים נוספים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מטח .
תיאור: مسارات زائد 3
المؤلّف: طاقم الرياضيات في مركز التكنولوجيا التربويّة
السلسلة: مسارات زائد
سنة الإصدار: 2015
الأعمار: ابتدائية
الصفّ: الأوّل
عدد الصفحات: 168
النوع: كتاب تعليم
الوصف: "مسارات زائد" هي سلسلة كتب مدمجة بالتكنولوجيا للصفوف من الأوّل حتّى السادس.
تتلاءم هذه السلسلة مع المنهج التعليمي وتعتمد على:
• التجارب المتراكمة من تطبيق سلسلة مسارات خلال ما يزيد عن عشر سنوات ومن ردود فعل المعلّمين، المرشدين والتلاميذ
• أبحاث مختلفة في مجال تعليم الرياضيات في البلاد والعالم
• دمج موضوعات من شأنها أن تُطوّر التفكير: تمهيد للجبر، متواليات، منطق وغير ذلك.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: יחידות הוראה לכיתות ג – ו – מבוא:
פירוט כל יחידות ההוראה המוצעות למורים לחינוך לשוני בכיתות ג – ו לפי תבחינים שונים: לפי מטרות ההוראה ודגשים בהוראה, ולפי ההקשר התוכני והסוגה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכיתישראל. משרד החינוך
תיאור: תיאור היחידה:
התלמידים מתבקשים להכין דף מידע על קטע מהטיול שהם אמורים לטייל בו. בדף המידע יהיה מידע על המסלול, תיאור קצר והנחיות למטיילם. לשם כתיבת הטקסט יידרשו התלמידים לאתר מידע, לבחור תכנים רלוונטיים ולהכין דף מידע תוך התחשבות בנמענים (עמיתים הנערכים לטיול). לצורך זה יש לדאוג לנגישות למחשב. היחידה מזמנת קריאה, האזנה וצפייה במגוון סוגות ובמגוון דרכי ייצוג וכתביה של טקסט קצר המשלב כמה ייצוגים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכיתישראל. משרד החינוך
תיאור: מטרות היחידה:
- גילוי משמעויות מפורשות וסמויות ביצירה ספרותית (האולר מאת שלום עליכם).
- אפיון דמות ביצירה על פי מעשיה, דבריה, מחשבותיה וקשריה עם דמויות אחרות, הבעת עמדה ביחס ליצירה  מבחינה ספרותית וערכית.
- היכרות עם ספרות יהודית במזרח אירופה של המאה ה-19.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכיתישראל. משרד החינוך
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: הספר מיועד לכיתה א, ובו פרקים אלה: חיבור וחיסור עד 20 – חלק ב, בעיות חיבוריות, כפל עד 20 ונושאים נוספים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: מדריך למורה המלווה את ספר 2, שבו פרקים אלה: המספרים עד 20 – הכרה ומבנה, חיבור וחיסור עד 20 – חלק א והמספרים עד 100.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: المؤلّف: طاقم الرياضيات في مركز التكنولوجيا التربويّة
السلسلة: مسارات زائد
سنة الإصدار: 2015
الأعمار: ابتدائية
الصفّ: الأوّل
عدد الصفحات: 146
النوع: كتاب تعليم
الوصف: "مسارات زائد" هي سلسلة كتب مدمجة بالتكنولوجيا للصفوف من الأوّل حتّى السادس.
تتلاءم هذه السلسلة مع المنهج التعليمي وتعتمد على:
• التجارب المتراكمة من تطبيق سلسلة مسارات خلال ما يزيد عن عشر سنوات ومن ردود فعل المعلّمين، المرشدين والتلاميذ
• أبحاث مختلفة في مجال تعليم الرياضيات في البلاد والعالم
• دمج موضوعات من شأنها أن تُطوّر التفكير: تمهيد للجبر، متواليات، منطق وغير ذلك.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: المؤلّف: طاقم الرياضيات في مركز التكنولوجيا التربويّة
السلسلة: مسارات زائد
سنة الإصدار: 2015
الأعمار: ابتدائية
الصفّ: الأوّل
عدد الصفحات: 204
النوع: كتاب تعليم
الوصف: "مسارات زائد" هي سلسلة كتب مدمجة بالتكنولوجيا للصفوف من الأوّل حتّى السادس.
تتلاءم هذه السلسلة مع المنهج التعليمي وتعتمد على:
• التجارب المتراكمة من تطبيق سلسلة مسارات خلال ما يزيد عن عشر سنوات ومن ردود فعل المعلّمين، المرشدين والتلاميذ
• أبحاث مختلفة في مجال تعليم الرياضيات في البلاد والعالم
• دمج موضوعات من شأنها أن تُطوّر التفكير: تمهيد للجبر، متواليات، منطق وغير ذلك.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: מדריך למורה המלווה את ספר 1, שבו פרקים אלה: הכרת המספרים עד 10 וחיבור וחיסור עד 10.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: הספר מיועד לכיתה א, ובו פרקים אלה: המספרים עד 20 – הכרה ומבנה, חיבור וחיסור עד 20 – חלק א והמספרים עד 100.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: הספר מיועד לכיתה א, ובו פרקים אלה: הכרת המספרים עד 10 וחיבור וחיסור עד 10.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: הצגת דברים - מטרות
הצגת רעיונות תוך התאמת הדברים וצורתם לנושא, לנמען ולנסיבות על-ידי:
• דיבור לעניין וברמת פירוט מתאימה תוך ביסוס הנאמר
• הצגת הרעיונות ברצף הגיוני
• בחירת משלב מתאים ושימוש בלשון קבילה
• התאמת נימת הדיבור ועוצמת הקול“
(מתוך תכנית הלימודים “חינוך לשוני עברית- שפה, ספרות ותרבות לבית-הספר היסודי“ תשס“ג).
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכיתישראל. משרד החינוך
תיאור: מטרת היחידה:
• פיתוח מודעות לעצמי כקורא (ממה אני נהנה, מה מרגש אותי, ועוד).
• פיתוח יכולת של קריאה לשם הנאה - פתיחות וסקרנות כלפי ספרים,התנסות בקריאה מעמיקה ומשתהה של ספר קריאה, ועוד.
• פיתוח היכולת לנהל דיאלוג מכבד עם עמיתים.
• טיפוח שיח ספרותי וחווייתי, העוסק ביצירה הספרותית, במסריםהעולים ממנה ובהשתמעויותיה לחייו של הקורא.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכיתישראל. משרד החינוך
תיאור: הנושאים הנדונים ביחידה זו:
• עיסוק בהבנת שאלות )הבנת הנקרא של השאלה( - מהלך שגור ומוכר בתהליכי ההוראה בכיתה.
• למידה בעקבות מבחן - למידה מטעויות.
• פיתוח עמדות נדרשות במצבי היבחנות - המטרה כוללת פיתוח גישה אחראית ומוקפדת, עמדה של נבחן השואף והמכוון להציג את ידיעותיו באופן מיטבי.
• התאמת דרכי הקריאה למטרות הקריאה - קריאת השאלה וקריאה חוזרת בטקסט לאיתור המקורות לתשובה.
• מתן תשובה כתובה לשאלה - כתיבה קצרה על סמך מקור נתון.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכיתישראל. משרד החינוך
תיאור: תיאור היחידה -
במהלך היחידה התלמידים יאזינו לתיאור של משחק, יקראו טקסטים של הוראות למשחקים שכתבו מומחים וינסחו תבחינים להערכת הוראות למשחק - כל אלה לקראת כתיבת הוראות למשחק ששמעו את תיאורו. כמו כן יתנסו התלמידים במשחק בפועל עפ"י הוראות, וכך יוכלו לבחון את ההוראות ואת מידת הבהירות שלהן.
אם במהלך ההתנסות ייתקלו במצב שאינו ברור, יהיה עליהם לחזור ולתקן את ההוראות.
בכל המקרים מדובר במשחקי חצר שהיו מקובלים לפני שנים, וכך תושג מטרה נוספת: התלמידים יכירו את המשחקים ההם, ואולי אף יאמצו את חלקם ויבלו זמן רב יותר בחוץ.
בסוף היחידה מובאות הוראות לשני משחקי חצר נוספים. אלה עומדים לרשות המורה כתוספת למהלך היחידה או כגיוון.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכיתישראל. משרד החינוך
מאת: צוות מטח .
תיאור: בספר "תעודה וזהות 1938 - 1946 : השואה בראי הספרות" שש יחידות, ובמרכז כל אחת מהן - טקסט ספרותי.
טקסטים אלה נכתבו בזמן השואה או לאחריה בידי אנשים שונים - ילדים ומבוגרים, שרובם חוו את מוראות השואה על בשרם. רוב הכותבים אינם משוררים ואינם סופרים ובכתיבתם הביעו את תגובתם על מה שחוו. הספר מתייחס לטקסטים הספרותיים המופיעים בו - כאל מסמכים. אלה מסמכים היסטוריים-תיעודיים אשר מוסרים מידע על השואה, ובו בזמן מוסרים מידע על הכותבים עצמם.
הטקסטים הספרותיים, המלווים בקטעי מידע ובתצלומים, מאפשרים ללומדים להרחיב את ידיעותיהם בנוגע לשואה, ולהעלות את דעותיהם ואת תחושותיהם: הן מן ההיבט ההיסטורי והן מן הזווית האישית של כל כותב - דרך סיפורו הפרטי המרגש.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: نماذج تعليميّة بروح المنهج التعليميّ الجديد للتربية اللغويّة (2009)، بحيث أُعدّت للمعلّم ليتداولها مع تلاميذه أثناء دروس التربية اللغويّة.
تهدف هذه النماذج التعليميّة إلى توسيع معرفة التلاميذ وانكشافهم على أنواع نصوص مختلفة؛ أدبيّة ووظيفيّة، وكذا على كيّفيّة تناولها ومعالجتها والتفاعل معها بصورة صحيحة وسليمة، في جميع مجالات المعرفة التي يتعلّمونها.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכיתישראל. משרד החינוך
תיאור: نماذج تعليميّة بروح المنهج التعليمي الجديد للتربية اللغويّة (2009)، بحيث أُعدّت للمعلّم ليتداولها مع تلاميذه أثناء دروس التربية اللغويّة.
تهدف هذه النماذج التعليميّة إلى توسيع معرفة التلاميذ وانكشافهم على أنواع نصوص مختلفة؛ أدبيّة ووظيفيّة، وكذا على كيّفيّة تناولها ومعالجتها والتفاعل معها بصورة صحيحة وسليمة، في جميع مجالات المعرفة التي يتعلّمونها.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכיתישראל. משרד החינוך
מאת: מאירה שגב, צביה פיין
תיאור: يتناول كتاب التعليم مسائل جغرافية وعمليات تغيير تتعلق بسكان العالم والبلدات في العالم في الوقت الراهن. المواضيع الرئيسية في هذا الكتاب هي: عملية العولمة الآخذة في الاتساع وتأثيراتها؛ حسناتها والمخاطر التي تنطوي عليها؛ الزيادة السكانية السريعة في العالم ونتائجها؛ الفروق بين الدول المتطورة والدول الأقل تطورًا؛ حركات الهجرة الكبيرة؛ مسبباتها وتأثيراتها؛ عملية التمدين التي تجري في العالم وتأثير هذه العملية المعقدة على حياتنا؛ انتشار السكان في العالم والتغيرات التي تطرأ عليه.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור:  לצורך הפעלתה המיטבית של התכנית להטמעת היעדים בחינוך הלשוני לכיתות ה - ו, פותחו יחידות הוראה המדגימות דרכים להטמעת היעדים הנדרשים.
ביחידות ההוראה מודגמות דרכי הוראה המתאימות לצרכים ההתפתחותיים של התלמידים בחינוך היסודי, והן מציגות מגוון אפשרויות להשגת המטרות הנדרשות על פי תכנית הלימודים. בכל יחידה מוצגות כמה אפשרויות לפיתוח כשירות לשונית של תלמידים בעולם שיח עיוני או בעולם שיח ספרות.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכיתישראל. משרד החינוך
תיאור: לצורך הפעלתה המיטבית של התכנית להטמעת היעדים בחינוך הלשוני לכיתות ה - ו, פותחו יחידות הוראה המדגימות דרכים להטמעת היעדים הנדרשים.
ביחידות ההוראה מודגמות דרכי הוראה המתאימות לצרכים ההתפתחותיים של התלמידים בחינוך היסודי, והן מציגות מגוון אפשרויות להשגת המטרות הנדרשות על פי תכנית הלימודים. בכל יחידה מוצגות כמה אפשרויות לפיתוח כשירות לשונית של תלמידים בעולם שיח עיוני או בעולם שיח ספרות.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכיתישראל. משרד החינוך
תיאור: לצורך הפעלתה המיטבית של התכנית להטמעת היעדים בחינוך הלשוני לכיתות ה - ו, פותחו יחידות הוראה המדגימות דרכים להטמעת היעדים הנדרשים.
ביחידות ההוראה מודגמות דרכי הוראה המתאימות לצרכים ההתפתחותיים של התלמידים בחינוך היסודי, והן מציגות מגוון אפשרויות להשגת המטרות הנדרשות על פי תכנית הלימודים. בכל יחידה מוצגות כמה אפשרויות לפיתוח כשירות לשונית של תלמידים בעולם שיח עיוני או בעולם שיח ספרות.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכיתישראל. משרד החינוך
מאת: נויה שגיב, גליה סמו
תיאור: 'תנ"ך לכיתה ד : יהושע - שופטים - מדריך למורה' מלווה את ספר הלימוד, הכולל את פרקי הלימוד הנדרשים לפי תכנית הלימודים המעודכנת במקרא לבתי הספר הממלכתיים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: לצורך הפעלתה המיטבית של התכנית להטמעת היעדים בחינוך הלשוני לכיתות ה - ו, פותחו יחידות הוראה המדגימות דרכים להטמעת היעדים הנדרשים.
ביחידות ההוראה מודגמות דרכי הוראה המתאימות לצרכים ההתפתחותיים של התלמידים בחינוך היסודי, והן מציגות מגוון אפשרויות להשגת המטרות הנדרשות על פי תכנית הלימודים. בכל יחידה מוצגות כמה אפשרויות לפיתוח כשירות לשונית של תלמידים בעולם שיח עיוני או בעולם שיח ספרות.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכיתישראל. משרד החינוך
מאת: נויה שגיב
תיאור: המדריך למורה שלפניכם נועד לסייע לכם, המורים, בתהליך ההוראה.
 במדריך למורה ובמערך ההשתלמויות המלווה את התכנית, תמצאו הצעות רבות לארגון הלמידה ולעיבוד חומרי הלמידה להוראה בכיתה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: نماذج تعليميّة بروح المنهج التعليميّ الجديد للتربية اللغويّة (2009)، بحيث أُعدّت للمعلّم ليتداولها مع تلاميذه أثناء دروس التربية اللغويّة. تهدف هذه النماذج التعليميّة إلى توسيع معرفة التلاميذ وانكشافهم على أنواع نصوص مختلفة؛ أدبيّة ووظيفيّة، وكذا على كيّفيّة تناولها ومعالجتها والتفاعل معها بصورة صحيحة وسليمة، في جميع مجالات المعرفة التي يتعلّمونها.
ישראל. משרד החינוך
תיאור: نماذج تعليميّة بروح المنهج التعليميّ الجديد للتربية اللغويّة (2009)، بحيث أُعدّت للمعلّم ليتداولها مع تلاميذه أثناء دروس التربية اللغويّة. تهدف هذه النماذج التعليميّة إلى توسيع معرفة التلاميذ وانكشافهم على أنواع نصوص مختلفة؛ أدبيّة ووظيفيّة، وكذا على كيّفيّة تناولها ومعالجتها والتفاعل معها بصورة صحيحة وسليمة، في جميع مجالات المعرفة التي يتعلّمونها.
ישראל. משרד החינוך
הצג עוד תוצאות