נמצאו 48 ספרים בקטגוריה
לכל הספרייה
תיאור: נפלאות היא סדרה חדשנית ללימוד עברית כשפה שנייה לתלמידים בבית הספר היסודי בחברה הדרוזית והצ'רקסית. הסדרה משלבת סביבה דיגיטלית וחוברות מודפסות ומזמנת למידה אינטראקטיבית וחווייתית.
בסדרה נפלאות התלמידים נחשפים לעברית יום-יומית, מתנסים בדיבור, בהמחזה ובמשחק בעברית, מכירים שירי ילדוּת ישראליים וחוגגים חגים בעברית.
תוך כדי כך התלמידים לומדים אוצר מילים ותבניות לשון המאפשרים להם להבין ולדבר עברית כבר מהימים הראשונים ללימוד השפה.
תלמידי נפלאות א לומדים לזהות ולכתוב את אותיות האלף בית ואת סימני הניקוד, לקרוא מילים, משפטים וטקסטים קצרים.
התלמידים פוגשים את חבורת ילדי נפלאות ונחשפים לחיי היום-יום של הדמויות בסרטוני אנימציה, בסיפורי קומיקס ובסיפורים קצרים להאזנה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: נפלאות היא סדרה חדשנית ללימוד עברית כשפה שנייה לתלמידים בבית הספר היסודי בחברה הדרוזית והצ'רקסית. הסדרה משלבת סביבה דיגיטלית וחוברות מודפסות ומזמנת למידה אינטראקטיבית וחווייתית.
בסדרה נפלאות התלמידים נחשפים לעברית יום-יומית, מתנסים בדיבור, בהמחזה ובמשחק בעברית, מכירים שירי ילדוּת ישראליים וחוגגים חגים בעברית.
תוך כדי כך התלמידים לומדים אוצר מילים ותבניות לשון המאפשרים להם להבין ולדבר עברית כבר מהימים הראשונים ללימוד השפה.
תלמידי נפלאות א לומדים לזהות ולכתוב את אותיות האלף בית ואת סימני הניקוד, לקרוא מילים, משפטים וטקסטים קצרים.
התלמידים פוגשים את חבורת ילדי נפלאות ונחשפים לחיי היום-יום של הדמויות בסרטוני אנימציה, בסיפורי קומיקס ובסיפורים קצרים להאזנה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: נפלאות היא סדרה חדשנית ללימוד עברית כשפה שנייה לתלמידים בבית הספר היסודי בחברה הדרוזית והצ'רקסית. הסדרה משלבת סביבה דיגיטלית וחוברות מודפסות ומזמנת למידה אינטראקטיבית וחווייתית.
בסדרה נפלאות התלמידים נחשפים לעברית יום-יומית, מתנסים בדיבור, בהמחזה ובמשחק בעברית, שרים שירי ילדים בעברית וחוגגים חגים בעברית. נפלאות ב הוא המשך של נפלאות א.
בנפלאות ב התלמידים מרחיבים את אוצר המילים הפעיל שלהם בנושאים יום-יומיים שונים, למשל: מה השעה, בגדים, קניות, קשר בין אחים ואחיות, ספורט, ספרים וסיפורים; הם משפרים את יכולת ההבנה והדיבור בעברית; הם מכירים את אותיות הכתב בעברית ומתרגלים את השימוש בהן; הם מבססים את הקריאה שלהם בעברית.
גם בנפלאות ב התלמידים פוגשים את חבורת ילדי נפלאות וממשיכים לחוות איתם חוויות יום-יומיות מחיי הילדים בישראל באמצעות סרטוני אנימציה, סיפורי קומיקס, סיפורים קצרים לקריאה ולהאזנה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: נפלאות היא סדרה חדשנית ללימוד עברית כשפה שנייה לתלמידים בבית הספר היסודי בחברה הדרוזית והצ'רקסית. הסדרה משלבת סביבה דיגיטלית וחוברות מודפסות ומזמנת למידה אינטראקטיבית וחווייתית.
בסדרה נפלאות התלמידים נחשפים לעברית יום-יומית, מתנסים בדיבור, בהמחזה ובמשחק בעברית, שרים שירי ילדים בעברית וחוגגים חגים בעברית. נפלאות ב הוא המשך של נפלאות א.
בנפלאות ב התלמידים מרחיבים את אוצר המילים הפעיל שלהם בנושאים יום-יומיים שונים, למשל: מה השעה, בגדים, קניות, קשר בין אחים ואחיות, ספורט, ספרים וסיפורים; הם משפרים את יכולת ההבנה והדיבור בעברית; הם מכירים את אותיות הכתב בעברית ומתרגלים את השימוש בהן; הם מבססים את הקריאה שלהם בעברית.
גם בנפלאות ב התלמידים פוגשים את חבורת ילדי נפלאות וממשיכים לחוות איתם חוויות יום-יומיות מחיי הילדים בישראל באמצעות סרטוני אנימציה, סיפורי קומיקס, סיפורים קצרים לקריאה ולהאזנה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: הספר 'בְּסוֹד הָעִבְרִית' מיועד ללומדי עברית בתפוצות ברמת המתחילים בחטיבת הביניים ובתיכון.
הוא מתאים הן לתלמידים שלא למדו עברית כלל והן לתלמידים שלמדו עברית בעבר אך עדיין אינם שולטים באוצר המילים הבסיסי ובארבע מיומנויות השפה: קריאה, כתיבה, האזנה ודיבור.
חלקו הראשון של 'בְּסוֹד הָעִבְרִית' יוחד ללימוד אותיות האלף־בית (בדפוס ובכתב) וסימני הניקוד.
בסיום הלימוד בספר התלמידים יוכלו לתקשר באופן בסיסי בשפה העברית – לקרוא, להבין, לכתוב ולומר משפטים קצרים על נושאים הקשורים בחייהם.
'בְּסוֹד הָעִבְרִית' מספק ללומדים חוויית לימוד מהנה ומשמעותית.
תוך כדי לימוד השפה העברית התלמידים מתוודעים למגוון היבטים של התרבות הישראלית ולפיסות חיים מחיי היום-יום של תלמידים ישראלים.
בספר מִגוון טקסטים עדכניים ורלוונטיים לעולם הלומדים במגוון סוגות רחב ובהקשרים טבעיים ויום-יומיים.
'בְּסוֹד הָעִבְרִית' מלוּוה בתוכן דיגיטלי עשיר – סרטונים, קטעי האזנה ופעילויות מתוקשבות.
אל הספר נלווה גם מדריך מפורט למורה, ובו הצעות למערכי שיעור ולמשימות הערכה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: חזי ברוש
תיאור: כמה מילים על "לומדים ערבית ספר ג"
זהו הספר השלישי בסדרת הספרים ללימוד ערבית לבתי הספר דוברי העברית.
הספר מכיל מגוון של טקסטים אותנטיים – שיחות, סיפורי עם, בדיחות, חידות, טקסטים קלסיים קלים, קטעי עיתונים, ברכות, פתגמים, אמרות של אנשי תרבות מפורסמים, מסרונים.
המגוון הזה חושף את התלמידים לשימושי שפה שונים, לאוצר מילים ולתבניות לשוניות מגוונות, ומפתח אצלם את היכולת להבין וליצור שיח אמתי בשפה הערבית.
בספר ג התלמידים נחשפים לפנים נוספות של השפה הערבית באמצעות סיפורי עם, קטעים מן העיתונות, בדיחות, חידות ואמרי שפר של סופרים ומשוררים ערביים (נזאר קבאני, ג'בראן ח'ליל ג'בראן ועוד).
התלמידים פוגשים כאן לראשונה את הערבית כשפתם של כמה מגדולי היוצרים היהודיים, כמו הרמב"ם ויהודה הלוי.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: סדרת הספרים 'בשביל העברית', מבית נטע-מטח, מיועדת להוראת העברית בתפוצות לתלמידים בכיתות ו - י"ב. הסדרה מחיה את העברית באמצעות חומרי לימוד עדכניים - מודפסים ודיגיטליים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: קרן בן-שושן, גילי צליק, איילת רוז
תיאור: סדרת הספרים 'בשביל העברית', מבית נטע-מטח, מיועדת להוראת העברית בתפוצות לתלמידים בכיתות ו - י"ב. הסדרה מחיה את העברית באמצעות חומרי לימוד עדכניים - מודפסים ודיגיטליים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: מירה אואן, אסתר ברונר
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
מאת: מירה אואן, אסתר ברונר
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
 
מאת: מירה אואן, אסתר ברונר
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
מאת: רונית בן-ארי, פזית קוטלר, איילת רוז, חיה יצחקי
תיאור: "יש ויש!" היא תכנית חדשנית להוראת השפה העברית במאה ה 21- שפותחה עבור בתי הספר העל-יסודיים באנגליה.
התכנית שמה דגש על פיתוח היכולת התקשורתית של התלמידים בשפה העברית, תוך טיפוח כל המיומנויות: האזנה, דיבור, קריאה, כתיבה וצפייה.
הנושאים הנלמדים בתכנית רלבנטיים לעולם התלמידים ומזמנים היכרות עם ישראל ועם תרבותה.
"יש ויש!" היא תכנית מדורגת ובה שלושה ספרים מודפסים ודיגיטליים השלובים זה בזה. הספרים וסביבת הלמידה המלווה אותם כוללים: טקסטים מגוונים, סרטונים, קטעי האזנה, תרגילים אינטראקטיביים, משימות הערכה, דפי עבודה המאפשרים התאמה לשונות התלמידים ומדריך למורה.
"יש ויש!" פותחה במשותף על-ידי המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח) וארגון PaJeS באנגליה, בתמיכתה הנדיבה של קרן מוריס ווהל.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: הלה קובלינר, רון כהן
תיאור: סדרת הספרים 'בשביל העברית', מבית נטע-מטח, מיועדת להוראת העברית בתפוצות לתלמידים בכיתות ו - י"ב. הסדרה מחיה את העברית באמצעות חומרי לימוד עדכניים - מודפסים ודיגיטליים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: רונית בן-ארי, חיה יצחקי, איילת רוז
תיאור: "יש ויש!" היא תכנית חדשנית להוראת השפה העברית במאה ה 21- שפותחה עבור בתי הספר העל-יסודיים באנגליה.
התכנית שמה דגש על פיתוח היכולת התקשורתית של התלמידים בשפה העברית, תוך טיפוח כל המיומנויות: האזנה, דיבור, קריאה, כתיבה וצפייה.
הנושאים הנלמדים בתכנית רלבנטיים לעולם התלמידים ומזמנים היכרות עם ישראל ועם תרבותה.
"יש ויש!" היא תכנית מדורגת ובה שלושה ספרים מודפסים ודיגיטליים השלובים זה בזה. הספרים וסביבת הלמידה המלווה אותם כוללים: טקסטים מגוונים, סרטונים, קטעי האזנה, תרגילים אינטראקטיביים, משימות הערכה, דפי עבודה המאפשרים התאמה לשונות התלמידים ומדריך למורה.
"יש ויש!" פותחה במשותף על-ידי המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח) וארגון PaJeS באנגליה, בתמיכתה הנדיבה של קרן מוריס ווהל.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: הלה קובלינר, רון כהן
תיאור: סדרת הספרים 'בשביל העברית', מבית נטע-מטח, מיועדת להוראת העברית בתפוצות לתלמידים בכיתות ו - י"ב. הסדרה מחיה את העברית באמצעות חומרי לימוד עדכניים - מודפסים ודיגיטליים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: רונית בן-ארי, חיה יצחקי, איילת רוז
תיאור: "יש ויש!" היא תכנית חדשנית להוראת השפה העברית במאה ה 21- שפותחה עבור בתי הספר העל-יסודיים באנגליה.
התכנית שמה דגש על פיתוח היכולת התקשורתית של התלמידים בשפה העברית, תוך טיפוח כל המיומנויות: האזנה, דיבור, קריאה, כתיבה וצפייה.
הנושאים הנלמדים בתכנית רלבנטיים לעולם התלמידים ומזמנים היכרות עם ישראל ועם תרבותה.
"יש ויש!" היא תכנית מדורגת ובה שלושה ספרים מודפסים ודיגיטליים השלובים זה בזה. הספרים וסביבת הלמידה המלווה אותם כוללים: טקסטים מגוונים, סרטונים, קטעי האזנה, תרגילים אינטראקטיביים, משימות הערכה, דפי עבודה המאפשרים התאמה לשונות התלמידים ומדריך למורה.
"יש ויש!" פותחה במשותף על-ידי המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח) וארגון PaJeS באנגליה, בתמיכתה הנדיבה של קרן מוריס ווהל.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: הלה קובלינר, רון כהן
תיאור: סדרת הספרים 'בשביל העברית', מבית נטע-מטח, מיועדת להוראת העברית בתפוצות לתלמידים בכיתות ו - י"ב. הסדרה מחיה את העברית באמצעות חומרי לימוד עדכניים - מודפסים ודיגיטליים.
הספר 'בשביל העברית 5' מיועד לרמת המתקדמים.
מה בספר?
טקסטים בנושאים מגוונים | שילוב הנושאים הלשוניים בתכנים | מגוון סוגות | מילון למילים חדשות | סרטונים וקטעי האזנה | פעילויות ותרגילי חזרה אינטראקטיביים | הזדמנויות להתקדמות אישית | חומרי עזר מתוקשבים למורה.
הספר 'בשביל העברית 5' מופיע במהדורה דיגיטלית באתר נטע-מטח www.neta.cet.ac.il
תכנית נטע-מטח היא תכנית מדורגת, ויש בה שלוש רמות: רמת המתחילים, רמת הביניים ורמת המתקדמים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: הלה קובלינר, רון כהן
תיאור: סדרת הספרים 'בשביל העברית', מבית נטע-מטח, מיועדת להוראת העברית בתפוצות לתלמידים.
בכיתות ו-י"ב.
הסדרה מחיה את העברית באמצעות חומרי לימוד עדכניים - מודפסים ודיגיטליים.
הספר 'בשביל העברית 4  חלק ב' מיועד לרמת הביניים.
מה בספר?
טקסטים בנושאים מגוונים | שילוב הנושאים הלשוניים בתכנים | מגוון סוגות | מילון למילים חדשות | סרטונים וקטעי האזנה | פעילויות ותרגילי חזרה אינטראקטיביים | הזדמנויות להתקדמות אישית | חומרי עזר מתוקשבים למורה.
הסדרה מופיעה גם במהדורה דיגיטלית באתר נטע-מטח www.neta.cet.ac.il
תכנית 'נטע-מטח' היא תכנית מדורגת, ויש בה ארבע רמות: רמת מתחילים, רמת מתחילים גבוהה, רמת ביניים, רמת מתקדמים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: הילה קובלינר, שלומית חייט, שרה ישראלי
תיאור:
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: הילה קובלינר, שלומית חייט, שרה ישראלי
תיאור:
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: הילה קובלינר, שלומית חייט, שרה ישראלי
תיאור:
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: הילה קובלינר, שלומית חייט, שרה ישראלי
תיאור:
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: מירה אואן, אסתר ברונר, רונית בן-ארי
תיאור: החוברות "ניצנים של אותיות" 1 ו-2 מיועדות לגיל הרך ועוסקות בלימוד האותיות ומילים ראשונות בעברית.
כל חוברת מציעה שלל הפעלות ייחודיות ומשחקים להכרת האותיות והמילים, ומשולבות בהן מילים מהעולם היהודי.
כל ילד עובד בחוברת משלו.
החוברות "ניצנים של אותיות" הן חלק מתכנית "ניצנים", שפותחה במסגרת פרויקט להוראת עברית לגיל הרך בתפוצות ומתאימה גם למסגרות חינוכיות בישראל.
התכנית "ניצנים" נועדה לסייע בצעדים הראשונים של רכישת השפה, והיא מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 - ספרונים, מדריך למורה, קלטת שמע וחוברת פעילויות לתלמיד.
מאת: מירה אואן, אסתר ברונר, רונית בן-ארי
תיאור: החוברות "ניצנים של אותיות" 1 ו-2 מיועדות לגיל הרך ועוסקות בלימוד האותיות ומילים ראשונות בעברית.
כל חוברת מציעה שלל הפעלות ייחודיות ומשחקים להכרת האותיות והמילים, ומשולבות בהן מילים מהעולם היהודי.
כל ילד עובד בחוברת משלו.
החוברות "ניצנים של אותיות" הן חלק מתכנית "ניצנים", שפותחה במסגרת פרויקט להוראת עברית לגיל הרך בתפוצות ומתאימה גם למסגרות חינוכיות בישראל.
התכנית "ניצנים" נועדה לסייע בצעדים הראשונים של רכישת השפה, והיא מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 - ספרונים, מדריך למורה, קלטת שמע וחוברת פעילויות לתלמיד.
מאת: מירה אואן
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
מאת: מירה אואן, אסתר ברונר
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
מאת: שרה שלום
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
מאת: מירה אואן, אסתר ברונר
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
מאת: מירה אואן, אסתר ברונר
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
מאת: מירה אואן, אסתר ברונר
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
מאת: מירה אואן, אסתר ברונר
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
מאת: מירה אואן, אסתר ברונר
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
מאת: מירה אואן
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
מאת: מירה אואן, הלה קובלינר
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
מאת: מירה אואן
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
מאת: מירה אואן, אסתר ברונר
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
מאת: מירה אואן
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
מאת: מירה אואן
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
מאת: מירה אואן, אסתר ברונר
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
מאת: מירה אואן
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
מאת: מירה אואן, הלה קובלינר, אסתר ברונר
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
מאת: מירה אואן
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
מאת: נעמי לימור
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
מאת: מירה אואן, אסתר ברונר
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
מאת: מירה אואן, שלומית חייט, שרה שלום
תיאור: התכנית הכל חדש משלבת את הקניית ראשית הקריאה עם הקניית שפה שנייה לתלמידים עולים.
מטרת התכנית לשלב בהדרגה ובזמן קצר יחסית את התלמידים בלימודים הרגילים בכיתת האם, בבית-הספר ובחברת הילדים.
סדרת הכל חדש כוללת שלושה ספרים: הספר הראשון, הכל חדש-א מקנה ידע לשוני בסיסי של תקשורת יום-יומית בשילוב ראשית הקריאה והכתיבה.
הספרים הבאים, הכל חדש-ב והכל חדש-ג מטיילים בארץ מרחיבים את הידע הלשוני בעזרת תכנים הקשורים לעולם התלמידים ולעולם התרבות בארץ (אתרים בארץ, שירי הווי, אגדות עממיות ועוד).
התכנית פותחה בשיתוף משרד החינוך, האגף לשירותי חינוך ורווחה, המחלקה לקליטת תלמידים עולים והאגף לתכניות לימודים.
הכל חדש-ב – ספר לימוד לכיתות ב-ה:
הספר כולל 10 יחידות העוסקות בהרחבת הידע הלשוני והתוכני. הכל חדש-ב מהווה המשך לנלמד בספר הכל חדש-א אך יש בו הרחבה ניכרת של אוצר המילים, בתבניות ובתכנים.
הכל חדש-ב סובב סביב קבוצת ילדים – "חבורת המצוינים". התלמידים קוראים את השיחות של חברי קבוצת המצוינים ואת קטעי היומן שנכתבו ב"מחברת הקבוצה".
ההנחיות למורה כתובות בגוף הספר: רשימת אוצר המילים הנלמד בכל יחידה, הערות דידקטיות והצעות מפורטות לפעילות מומלצת בכל עמוד. הספר מאושר ע"י משרד החינוך.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכיתישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים
מאת: מירה אואן, שלומית חייט
תיאור: התכנית הכל חדש משלבת את הקניית ראשית הקריאה עם הקניית שפה שנייה לתלמידים עולים. מטרת התכנית לשלב בהדרגה ובזמן קצר יחסית את התלמידים בלימודים הרגילים בכיתת האם, בבית-הספר ובחברת הילדים.
סדרת הכל חדש כוללת שלושה ספרים: הספר הראשון, הכל חדש-א מקנה ידע לשוני בסיסי של תקשורת יום-יומית בשילוב ראשית הקריאה והכתיבה.
הספרים הבאים, הכל חדש-ב והכל חדש-ג מטיילים בארץ מרחיבים את הידע הלשוני בעזרת תכנים הקשורים לעולם התלמידים ולעולם התרבות בארץ (אתרים בארץ, שירי הווי, אגדות עממיות ועוד).
התכנית פותחה בשיתוף משרד החינוך, האגף לשירותי חינוך ורווחה, המחלקה לקליטת תלמידים עולים והאגף לתכניות לימודים.
הכל חדש-א – ספר לימוד לכיתות ב-ה, הספר כולל 13 יחידות העוסקות בראשית הקריאה והכתיבה ובידע לשוני בסיסי בעברית.
כל יחידה מתחילה בהקנייית מיומנויות האזנה ודיבור באמצעות איורים, וממשיכה בהקניית מיומנויות קריאה וכתיבה באמצעות תרגילי קריאה שונים, דיאלוגים, ציורי "קומיקס" וטקסטים קצרים, וכן פינה שבה התלמידים כותבים על עצמם במילים שרכשו.
ההנחיות למורה כתובות בגוף הספר: רשימת התכנים החדשים הנלמדים בכל יחידה, הצעות להקנייה ולתרגול בעל-פה וכן הצעות לפעילויות מומלצות בכל עמוד.  הספר מאושר ע"י משרד החינוך.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכיתישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים
מאת: מירה אואן, שלומית חייט, שרה שלום
תיאור: התכנית הכל חדש משלבת את הקניית ראשית הקריאה עם הקניית שפה שנייה לתלמידים עולים.
מטרת התכנית לשלב בהדרגה ובזמן קצר יחסית את התלמידים בלימודים הרגילים בכיתת האם, בבית-הספר ובחברת הילדים.
סדרת הכל חדש כוללת שלושה ספרים: הספר הראשון, הכל חדש-א מקנה ידע לשוני בסיסי של תקשורת יום-יומית בשילוב ראשית הקריאה והכתיבה.
הספרים הבאים, הכל חדש-ב והכל חדש-ג מטיילים בארץ מרחיבים את הידע הלשוני בעזרת תכנים הקשורים לעולם התלמידים ולעולם התרבות בארץ (אתרים בארץ, שירי הווי, אגדות עממיות ועוד).
התכנית פותחה בשיתוף משרד החינוך, האגף לשירותי חינוך ורווחה, המחלקה לקליטת תלמידים עולים והאגף לתכניות לימודים.
הכל חדש-ג מטיילים בארץ – ספר לימוד לכיתות ד-ו:
ספר זה כולל 5 יחידות לימוד מודולריות המתמקדות בהרחבה ניכרת של אוצר המילים והתכנים.
הכל חדש-ג מטיילים בארץ סובב סביב קבוצת תלמידים המשתתפים בחוג "המטיילים הצעירים", במסגרתו הם יוצאים לטיולים ברחבי הארץ ומכירים מקומות שונים.
כל יחידה מתרכזת במקום מסוים בארץ ועומדת בפני עצמה. מכיוון שאין דירוג בין היחידות, המורה יכול ללמד אותן בכל סדר שיבחר.
הספר מתבסס על הנלמד בשני הספרים הראשונים בסדרה, אך יש בו הרחבה ניכרת של אוצר המילים ושל התכנים הקשורים הן למקצועות הלימוד בבית-הספר (מולדת, טבע, היסטוריה) והן לתרבות ולהווי של החיים בארץ.
התלמידים נחשפים באמצעותו לסוגים שונים של טקסטים: דיאלוגים בלשון הדיבור, טקסטים שימושיים (הודעות), טקסטים ספרותיים (אגדה, שיר) וטקסטים אינפורמטיביים.
ההנחיות למורה וההצעות לפעילויות מופיעות בתחתית כל עמוד לאורך הספר.
הספר מאושר ע"י משרד החינוך.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכיתישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים
הצג עוד תוצאות