|
עמוד:30
קוראים את העמודים . 71-70 עונים על השאלה : מהן הסיבות לכך שמיליוני תיירים פוקדים את הים התיכון מדי שנה ? בתיווך המורה מבררים מהם מוקדי המשיכה לתיירות ( לשם כך קוראים את הפסקה הראשונה , את קטע המידע הנמצא בצד השמאלי של עמוד 7 ) 71 סעיפים , ( ומתבוננים בתמונות . ( ממשיכים ללא תיווך מורה : כותבים את שם הנושא בראש התרשים . מייצגים את מוקדי המשיכה ברמה השנייה של התרשים . בכל קטע בטקסט המתאר את אחד ממוקדי המשיכה מאתרים את הפירוט שלו בטקסט . מהלך האיתור מלווה בסימון של משפטים במבנה של הכללה ופירוט . מייצגים את הפירוט ברמות נוספות של פירוט על פי התוכן המובא בכל הפרק . מתכוננים להצגת התרשים בע"פ בפני המליאה . דוגמה לתרשים אפשרי - בנספח 3 בעמוד . 37
|
![מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/900_999/0000000957.gif)
![ישראל. משרד החינוך](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/2100_2199/misradhinuh.gif)
|