עמוד:113

השגת המטרה למימוש התכנית הראשית נבצע את השלבים שלהלן י הצהרה על משתנים ו משתנה מטיפוס char בשם code שיקלוט את בחירת המשתמש ומשתנה מטיפוס int בשם y שיקלוט ערכים מהמשתמש . נזמן את הפונקציה p _ logo שתציג תפריט אפשרויות למשתמש . הפונקציה לא תקבל ולא תחזיר ערכים . כל תפקיד הפונקציה יהיה לזמן את הפונקציה printf מספר פעמים כדי להציג תפריט למשתמש . נרשום לולאת while שתקלוט תו המייצג את בחירת המשתמש ותאחסן אותו במשתנה 1 . code תנאי הסיום של הלולאה יהיה קליטה של התו- . ' q בתוך הלולאה נבצע בדיקה של הערך code שבמשתנה על-ידי שימוש במשפט- . switch אם הערך של code הוא V ( המשתמש רוצה להפעיל את מנוע הצעד ) נקלוט מהמשתמש זווית רצויה למשתנה , y נזמן את הפונקציה Stm out ונשלח לה את ערכו של המשתנה . בסוף נזמן את הפונקציה p logo שתציג את תפריט האפשרויות למשתמש . אם הערך של code הוא T ( המשתמש רוצה להפעיל נוריות ) נקלוט מהמשתמש מספר בגודל של בית המייצג את מצב הנוריות הרצוי למשתנה , > ' נזמן את הפונקציה Led out ונשלח לה את ערכו של המשתנה . אם הערך של code הוא ' 7 ' ( המשתמש רוצה להפעיל את תצוגת המספרים ) נקלוט מספר בגודל של בית למשתנה ( y נזמן את הפונקציה Num _ out ונשלח לה את ערכו של המשתנה . אם הערך של code הוא 'd' ( המשתמש רוצה להפעיל את מנוע { DC-rt נקלוט כיוון רצוי למשתנה , y נזמן את הפונקציה Dcm out ונשלח לה את ערכו של המשתנה . אם הערך של code הוא V ( המשתמש יקלוט מידע מהאוגרים ) נזמן את כל חמש הפונקציות לטיפול בקלט מהאוגרים ונשלח מידע זה למשתמש .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר