עמוד:30

עִם הַמוֹרה מָאיָה וְנוֹעַם הִתְבּוֹנְנוּ בַּתַרְגִילִים שֶׁבִּ פְעִילוּת 3 . הַתוֹצָאָה שֶׁל הַתַרְגִיל בִּ סְעִיף א תִהְיֶה קְטַנָה מֵ- 10 . • איך ידעו נועם ומאיה אם תוצאת התרגיל תהיה גדולה או קטנה מ- 10 בלי לפתור ? דִיוּן : • לאילו עוד תרגילים בפעילות תוצאה גדולה מ- 10 ? לאילו תרגילים תוצאה קטנה מ- 10 ? דִיוּן פִּתְרוּ . אֶפְשָׁר לְהֵעָזֵר בְּ"צִיוּר בְּקִצוּר" . 3 . הַתוֹצָאָה שֶׁל הַתַרְגִיל בִּ סְעִיף ב תִהְיֶה גְדוֹלָה מֵ- 10 . = 1 - 12 ד = 12 - 15 א = 14 - 14 ה = 3 - 15 ב = 2 - 14 ו = 12 - 13 ג נְקֻדַת מַבָּט הַעֲתִיקוּ אֶת הַדֻגְמָה אֶל הָרֶשֶׁת הָרֵיקָה . בא הצעה להרחבה לפעילות 3 : מבקשים מהתלמידים לבחור את אחד התרגילים ב . פּוֹתְרִים תַרְגִילִים 3030 ולספר סיפור המתאים לו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר