עמוד:76

בְּלִי לִפְתֹר , מִתְחוּ קַו מִכָּל אֲפַרְסְמוֹן אֶל הַסַל הַמַתְאִים . 5 . איך נועם יכול לדעת לאיזה סל כל אפרסמון מתאים בלי לפתור ? דִיוּן : דִיוּן נָכוֹן, אֲבָל אַתָה יָכוֹל יֵשׁ כָּאן תַרְגִילִים לָדַעַת בְּלִי לִפְתֹר . שֶׁאֲנִי עֲדַיִן לֹא מַכִּיר ! = 9 - 15 = 2 - 15 = 6 + 12 = 7 - 19 = 6 - 12 = 8 + 5 = 17 - 19 = 4 + 5 הַתוֹצָאָה הַתוֹצָאָה גְדוֹלָה מֵ- 10 קְטַנָה מֵ- 10 אֵיזוֹ פִּטְרִיָה יוֹצֵאת דֹפֶן ? הַקִיפוּ . מָה בַּקְבוּצָה ? דגבא ו . הַשְׁוָאָה בֵּין תַרְגִיל לְמִסְפָּר 7676 בפעילות "מה בקבוצה" מומלץ לדון עם התלמידים בתשובות האפשריות השונות .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר