עמוד:111

111 ב . קִבּוּץ כַּמוּיוֹת 111 עִם הַמוֹרה תולשים את השטרות מעמוד ,183 גוזרים את המטבעות מעמוד 189 ומבקשים מהתלמידים לתאר את השטרות . א ג ב ד • לכמה מטבעות של 10 שקלים כל שטר שווה ? דִיוּן : • הציעו דרכים שונות לשלם 20 שקלים, 50 שקלים ו- 60 שקלים . דִיוּן מָה סְכוּם הַכֶּסֶף בְּכָל אַרְנָק ? 17 . הַשְׁלִימוּ . 18 . שְׁקָלִים שְׁקָלִים שְׁקָלִים שְׁקָלִים , , , 40, 30, , א , , 70, , , 100, ב אפשר לבקש מהתלמידים למצוא את כל האפשרויות לשלם 20 שקלים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר