עמוד:109

109 ב . קִבּוּץ כַּמוּיוֹת 109 הַקִיפוּ אֲרִיזוֹת כָּךְ שֶׁהַקַרְטִיבִים יַסְפִָּיקוּ לַהַזְמָנָה שֶׁל כָּל יֶלֶד . 14 . בַּחֲרוּ אֶת כַּמוּת הַקַרְטִיבִים הַקְרוֹבָה בְּיוֹתֵר לַכַּמוּת בַּהַזְמָנָה . א ב 16 קַרְטִיבִים, בְּבַקָשָׁה . 24 קַרְטִיבִים, בְּבַקָשָׁה . אֶפְשָׁרוּת אַחֶרֶתאֶפְשָׁרוּת אַחַת בפעילות 14 חשוב לדבר עם התלמידים על צרכנות נבונה ולבחור את האריזות כך שכמות הקרטיבים תהיה הקרובה ביותר לכמות שהילדים מבקשים . 10 קַרְטִיבִים 10 קַרְטִיבִים 5 קַרְטִיבִים 5 קַרְטִיבִים 10 קַרְטִיבִים 10 קַרְטִיבִים 5 קַרְטִיבִים 5 קַרְטִיבִים 5 קַרְטִיבִים 5 קַרְטִיבִים 5 קַרְטִיבִים 5 קַרְטִיבִים אֶפְשָׁרוּת אַחֶרֶתאֶפְשָׁרוּת אַחַת 10 קַרְטִיבִים 10 קַרְטִיבִים 10 קַרְטִיבִים 5 קַרְטִיבִים 5 קַרְטִיבִים 10 קַרְטִיבִים 5 קַרְטִיבִים 5 קַרְטִיבִים 5 קַרְטִיבִים 5 קַרְטִיבִים 5 קַרְטִיבִים 5 קַרְטִיבִים נְקֻדַת מַבָּט בַּקְשׁוּ מֵחָבֵר אוֹ מֵחֲבֵרָה לִיצֹר דֻגְמָה מִשֶׁלָהֶם וְהַעֲתִיקוּ אוֹתָה אֶל הָרֶשֶׁת הָרֵיקָה . כָּאן הַדֻגְמָה שֶׁל הֶחָבֵר .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר