עמוד:158

עִם הַמוֹרה מָה אֹרֶךְ הַצֶבַע ? הַשְׁלִימוּ . 6 . מָה אֹרֶךְ הַצֶבַע ? הַשְׁלִימוּ . 7 . 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0 דִיוּן : הסבירו לנועם איך אפשר לדעת מה אורך הצבע . דִיוּן אִם הַמְדִידָה אֵינָה מַתְחִילָה מֵ- 0 , אֵיךְאֶפְשָׁר לָדַעַת מָה הָאֹרֶךְ ? ס"מ מומלץ לבקש מהתלמידים למדוד חפץ כמה פעמים בעזרת סרגל ולהתחיל בכל פעם מנקודה אחרת . חשוב שהתלמידים יבינו כי גם אם נקודת ההתחלה של המדידה משתנה, אורך החפץ נשמר . א 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0 ס"מ ב 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0 ס"מ ג 20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 10 9 8 ס"מ ד 20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 10 9 8 ס"מ ג . מְדִידָה בְּסֶנְטִימֶטְרִים 158

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר