עמוד:154

כֵּיצַד מוֹדְדִים בְּסַרְגֵל הַסֶנְטִימֶטְרִים ? מְנִיחִים אֶת הַסַרְגֵל כָּךְ שֶׁתְחִלַת הַקֶטַע שֶׁמוֹדְדִים תִהְיֶה בְּדִיוּק עַל הַמִסְפָּר 0 . בּוֹדְקִים מָה הַמִסְפָּר שֶׁבַּקָצֶה הָאַחֵר שֶׁל הַקֶטַע – זֶה אֹרֶךְ הַקֶטַע . דֻגְמָה אֹרֶךְ הַקֶטַע : סֶנְטִימֶטְרִים מִתְחוּ קַו מִכָּל צֶבַע אֶל הָאֹרֶךְ שֶׁלוֹ . 1 . בפעילויות ביחידה זו אפשר להשתמש בסרגל לתלישה מעמוד 187 או בסרגל רגיל מהקלמר . בפעילויות בהמשך הפרק יעסקו התלמידים גם במדידה שאינה מתחילה מ- 0 . 7 6 5 4 3 2 1 0 8 סֶנְטִימֶטְרִים 5 סֶנְטִימֶטְרִים 3 סֶנְטִימֶטְרִים 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0 ג . מְדִידָה בְּסֶנְטִימֶטְרִים 154

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר