עמוד:70

מָה מַצְחִיק ? מָה מַפְחִיד ? כִּתְבוּ . למורה | בפעילות הראשונה התלמידים צריכים להחליט לגבי כל ציור אם מה שמתואר בו מצחיק או מפחיד . הבחירות של התלמידים עשויות להיות שונות, בהתאם לדעותיהם האישיות . בפעילות השנייה התלמידים כותבים איזה סוג של סיפורים הם אוהבים, ואפשר להוסיף ולבקש מהם לתת דוגמה ( שם של סיפור ) . הוּא קוֹרֵא סִיפּוּר מַפְחִי ד . הִיא קוֹרֵאת סִיפּוּר מַצְחִיק . אֲנִי סִיפּוּרִים . אוֹהֵב | אוֹהֶבֶת מַצְחִיקִים | מַפְחִידִים | שְׂמֵחִים | עֲצוּבִים מַצְחִיק מָה אַתָה אוֹהֵב ? מָה אַתְ אוֹהֶבֶת ? הַשְׁלִימוּ . 70


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר