עמוד:122

122 12 . כִּתְבוּ אֶת הַמִסְפָּרִים בְּמִילִים, כְּמוֹ בַּדוּגְמָה . כיתה ה 2 בַּשָבוּעַ הַבָּא אֲנַחְנוּ עוֹרְכִים מְסִיבָּה שֶל הַכִּיתָה ! צָרִיךְ לְהָבִיא : ( 16 ) בָּלוֹנִים כְּחוּלִים ( 14 ) בָּלוֹנִים אֲדוּמִים ( 15 ) עוּגוֹת ( 20 ) לַחְמָנִיוֹת ( 18 ) פִּיתוֹת ( 12 ) קוּפְסְאוֹת חוּמוּס ( 19 ) סָלָטִים ( יְרָקוֹת, טָבּוּלֶה . . . ) ( 17 ) צַלָחוֹת עִם פֵּירוֹת מִי מֵבִיא מָה ? לְהִתְרָאוֹת בַּמְסִיבָּה ! שישה עשר פעילות 12 בפעילות זו התלמידים צריכים לדעת אם המספר המתאים הוא בזכר או בנקבה לפי שם העצם : שם עצם בזכר לבלונים ובנקבה לעוגות, וכן הלאה . אפשר כפעילות מקדימה לעבור עם התלמידים על שמות העצם, לבדוק אם הם בזכר או בנקבה ואחר כך לתת להם לבצע את הפעילות . 122

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר