עמוד:102

102 אֲנִי רוֹצָה . . . לְשַׂחֵק בַּמַחְשֵבלִרְכּוֹב עַל אוֹפַנַיִים לִשְמוֹעַ שִירִים בַּטֵלֵפוֹן, לְנַגֵן, לְהָכִין עוּגָה וְזֶה כָּל מָה שֶאַתְ רוֹצָה לַעֲשׂוֹת ? לְדַבֵּר עִם בַּת דוֹדָה שֶלִי, לֹא, זֶה רַק חֵלֶק . . . . לְבַקֵר אֶת סָבְתָא שֶלִי . . . חַלַא, מָה אַתְ רוֹצָה לַעֲשׂוֹת הַיוֹם אַחֲרֵי הַלִימוּדִים ? 4 . בַּסוֹף חַלַא אוֹמֶרֶת : "לֹא, זֶה רַק חֵלֶק . . . " - חֵלֶק מִמָה ? 5 . מָה עוֹד חַלַא רוֹצָה לַעֲשׂוֹת אַחֲרֵי הַלִימוּדִים ? חִשְבוּ עַל עוֹד רַעְיוֹנוֹת וְכִתְבוּ בַּמַחְבֶּרֶת . מָה חַלַארוֹצָה ? פעילות 4 השאלה ממחישה לתלמידים את המשמעות של דברי חלא : "לא, זה רק חלק" . התלמידים צריכים להבין שהכוונה : "זה רק חלק ממה שאני רוצה לעשות" . פעילות 5 בפעילות זו התלמידים מתבקשים להציע עוד פעילויות שאולי חלא רוצה לעשות . חשוב להבהיר לתלמידים שהפעילויות הנוספות לא נמצאות בטקסט והם צריכים להציע פעילויות מניסיונם . 102

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר