עמוד:43

43 מָ ה מְ ש וּ תָ ף ? אֵ י ךְ הָ יָה בַּ ח וֹ פֶ ש ? חֲ בֵ ר וֹ ת וַ חֲ בֵ רִ ים מַ סָ ע וֹ ת בַּ סְ פָ רִ י ם 17 . עִבְדוּ בְּזוּגוֹת . קִרְאוּ בְּקוֹל אֶת הַסִיפּוּר וְהַשְלִימוּ : אֶתְמוֹל אַחֲרֵי הַצוֹהֳרַיִים הַחֲבֵרִים שֶלִי וַאֲנִי שִׂיחַקְנוּ כַּדוּרֶגֶל בַּמִגְרָש . פִּתְאוֹם רָאִינוּ כֶּלֶב קָטָן וְחָמוּד . אָמַרְנוּ : אוּלַי הוּא הָלַךְ לְאִיבּוּד ? רָאִינוּ שְנֵי יְלָדִים וְחָשַבְנוּ : אוּלַי הַכֶּלֶב ? שָאַלְנוּ אוֹתָם : הַכֶּלֶב הַזֶה ? אֲבָל הֵם אָמְרוּ : לֹא, הַכֶּלֶב לֹא . רָאִינוּ שָלוֹש יְלָדוֹת . חָשַבְנוּ : אוּלַי הַכֶּלֶב ? שָאַלְנוּ אוֹתָן : הַכֶּלֶב הַזֶה ? אֲבָל הֵן אָמְרוּ : לֹא, הַכֶּלֶב לֹא . פִּתְאוֹם שָמַעְנוּ אִישָה קוֹרֵאת : לָאקִי, לָאקִי, אֵיפֹה אַתָה ? הַכֶּלֶב רָץ לָאִישָה, וְהִיא אָמְרָה : הִינֵה הַכֶּלֶב ! אֲנַחְנוּ > > שֶלָנוּ שֶלָנוּ אַתֶם > > שֶלָכֶם אַתֶן > > שֶלָכֶן הֵם > > שֶלָהֶם הֵן > > שֶלָהֶן שֶלָהֶם פעילות 17 בפעילות זו התלמידים משלימים את מילות היחס החסרות בתוך סיפור . לאחר העבודה בזוגות אפשר לבקש מכמה זוגות להדגים קריאה של הסיפור השלם . 43

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר