|
עמוד:111
ומבוקרת . הנה כמה טעימות מומלצות מתוך המגוון העצום של יצירות לכינור על סגנונותיהם המוזיקליים השונים : . 1 קלאסי ג'ושוע בל – נוקטורן של שופן בליווי פסנתר https : // www . youtube . com / watch ? v = Q 8 s 5 aV 60 yFA יצחק פרלמן – פרטיטה מס' 2 של באך https : // www . youtube . com / watch ? v = KpYUaRg 0 aDw . 2 כינור וירטואוזי – Hae-Ji Park מעוף הדבורה של רימסקי קורסקוב https : // www . youtube . com / watch ? v = S 46 FGqaYCas . 3 מוסיקה צוענית רובי לאקטוש צ' – ארדש https : // www . youtube . com / watch ? v = J 5 tIWKtE 9 JE . 4 היפ הופ מירי בן ארי – כנרית ההיפ הופ : S unshine T o T he R ain https : // www . youtube . com / watch ? v = e 8 r 8 ebB 6 kig . 5 מוסיקה ערבית יהד'ג אקל : שיראז https : // www . youtube . com / watch ? v = lj 710 cE 2 Xfk . 6 מוסיקה אירית כנריות דואטב Celtic dueling violins – Smith & Nesbitt . – https : // www . youtube . com / watch ? v = ywMPtwM 8 avs סרטוןה " ביקור בבית המלאכה של אמנון ויינשטיין " פעילויות 4-5 צפייה בסרטון קצר המצולם בבית המלאכה של אמנון ויינשטיין . הסרטון הזה הוא טקסט ויזואלי , והפעילויות הנלוות לו מזמינות לתנועה ממדיום אחד לשני , מהתמונה למילה ובחזרה . כדאי להקרין את הסרטון , לתת לתלמידים לקרוא את פעילות , 5 ואז להקרין אותו שוב , כשהם יודעים מה " לחפש" בו . " ביקור אצל בונה כינורות " מאת אורית אילן פעילות 2 כדאי לעזור לילדים להציף ולנסח את ההבדלים שעשויים להימצא בין הכתבה לתיאור שלהם : שימת דגש על פרטים שונים , עושר וחיות התיאור , עירוב של מחשבות ותחושות של הכותבת , תמציתיות מול פירוט וכו , ' למשל השוני בין הפרטים שאותם בחרו להדגיש בתיאור שלהם לבין אלו שבהם בחרה הכותבת , ההבדלים במידת העושר והחיות בכל אחד משני התיאורים , וכן באופן
|
|