עמוד:27

קוראים את העמודים . 69-66 נערכים להכנת התרשים : בתיווך המורה מבררים מהם ענפי התעשייה המפורטים בעמודים אלה , ומה הפירוט בכל ענף . ממשיכים ללא תיווך מורה : כותבים את שם הנושא בראש התרשים ( התעשייה . ( מייצגים את הענפים ברמה השנייה של התרשים . בכל קטע בטקסט , המתאר את אחד מענפי התעשייה , מאתרים את הפירוט של הענף . מהלך האיתור מלווה בסימון של משפטים בטקסט במבנה של הכללה ופירוט . מחפשים אם יש פירוט נוסף , ברמה נוספת . מייצגים את המידע ברמות נוספות של פירוט על פי התוכן של הפרק כולו . מתכוננים להצגת התרשים בע"פ בפני המליאה . דוגמה לתרשים אפשרי - בנספח 2 בעמוד . 36

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר