עמוד:125

הקדמה – פס 24-22 ' ברמת הבנת הנקרא - כדאי לדייק כאן ולהבהיר מי הצדדים ( אפילו בעזרת שימוש בלוח ( ... פעולות הבגידה באבימלך – פס 29-25 ' שלב א - הבנת הנקרא – פעולות הבוגדים . שלב ב - " עושים סדר" – מי בצד של מי ? חשוב - מכי וון ש כל הזמן יש בגידות והיפוכים . מי שתמך באבימלך – כעת בוגד בו , ועוד רגע מי שתומך באבימלך ( זבול ) , יעשה עצמו כמי שתומך במתנגד שלו - געל . תגובת אבימלך למרד : הקרב נגד המורדים - פס 41-30 ' חלקים אלה פירקנו ל : מידע מודיעני התכנית הקרב סוף הקרב עיקר המהלך – הבנת הנקרא בקריאה צמודה ו הבנת מי בצד של מי ? ציר נוסף – הבנת הכאוס , הבלבול , חוסר הסדר שתחת שלטון " . "המלך מכאן – נראה שדמות אבימלך עוברת הקצנה - נקמה שהולכת ומשתוללת . סוף דבר ? ממש לא ... הקרב בשכם – פס 45-42 ' קריאה ממוקדת - חילוץ מידע על אודות תוצאות הקרב ( ציר וף לסל רכישת המידע - כדי ליצור תמונה שלמה שבסופה שיא ) . סוף דבר !? ממש לא ! הקרב במגדל שכם ! – פס 49-46 ' שוב - חילוץ מידע . סוף דבר !!? ממש לא ... ! הקרב בעיר תבץ ( חלק א – ( פס 52-50 ' את היחידה של הקרב בתבץ חילקנו לשני חלקים . בתחילה , פס – 52-50 ' שנדמה שתבץ כמו מג דל שכם . ואחר כך - השינוי . סוף דבר !? נפל דבר ... הקרב בעיר תבץ ( חלק ב ) – פס 55-53 ' מות אבימלך ... הפושע נענש ! פס 57-56 ' סגירת מעגל עם קללת יותם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר