עמוד:476

פעילויות סיכום הספר : לשון , הבנה והבעה לפניכם פעילויות סיכום לכל הנושאים בספר . לחזרה כללית מומלץ להיעזר גם בפעילויות הסיכום הנמצאות בסופי פרקים ובסוף כל יחידה , לפי הפירוט הבא : חלק א : הבנה והבעה ? יחידה 1 טקסט עיוני , פעילויות עמ' ? 56 יחידה : 3 טקסט שיח סיפור , פעילויות עמ' 78 ? יחידה : 4 טקסט הפעלה , פעילויות עמ' ? 104 יחידה : 5 מכתב , פעילויות עמ' a 126 יחידה : 6 שיר , פעילות 5 עמ' ? 144 יחידה . 7 עירוב סוגות , פעילויות עמ' 160 חלק ב : לשון ? יחידה S תורת הצורות , פעילויות עמי ? 224 , 215 יחידה 1 תורת ההגה , פעילות 12 עמ' , 238 פעילויות 12 , 9 עמ' , 247 , 246 פעילות 7 עמי ? . 253 יחידה &! תהליכי הגה וצורות , פעילויות עמ' ? 286 , 266 יחידה : 4 גזרות , פעילויות עמ' ? 324 יחידה : 5 תחביר , פעילויות עמ' ? 420 , 408 יחידה . 6 סמנטיקה , פעילויות עמי ? 451 יחידה . 7 תולדות הלשון , פעילויות עמ' 474 11 עוגת חלקי הדיבור ( שילוב הבנה , הבעה , טקסט עיוני , תחביר , חלקי דיבור . ( בעברית בת ימינו יש כ 50 , 000- ערכים מילוניים ( מילים וצירופי מילים קבועים . ( " העוגה" מתארת את אוצר המילים העברי ואת התפלגותו לחלקי דיבור . א . כתבו לפי "העוגה" ( ולפי ידיעותיכם ) קטע מידע על חלקי הדיבור בשפה העברית . ב . שימו לב לקישוריות בין המשפטים . ג . נתחו בכל משפט את הנשוא ואת הנושא . ד . ציינו אם המשפט ( או האיבר , הפסוקית ) פועלי או שמני . a נתונים מתוך : י' שויקה , "רב מילים , " מעבדה לשתית ממןרושנת .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר