עמוד:126

פעילויות סיכום ( מומלץ : . 7 ( 8 , 7 עיינו במכתב הרשמי שבפעילות הקודמת . כתבו מכתב אישי ( למשל : אל חברה לעבודה ) באותו תוכן . מה השתנה במכתב ? שימו לב לפיסוק , לכינויים , לאוצר המילים , לאופן הפנייה . . 8 קראו את המכתב הבא : בית הספר לעיצוב שנה"ל תש"ס לכבוד הורי תלמידי כיתות יא + יא מגמת אופנה ( כברי ; כיתות יא + יא אופנה תצאנה לביקור במוזיאון ת"א לאמנות לסיור כללי וכן לסיור מודרך בתערוכת "זמן הפלסטיק . " הביקור ייערך ביום ה' . 12 . 11 נפגשים בשעה 9 : 30 בכניסה למוזיאון שד' שאול המלך 27 ת"א . פיזור בשעה 13 : 30 במוזיאון . אם אינכם מסכימים להשתתפות בנכם / בתכם בפעילות זו , נא מלאו את הספח והחזירו אותו למחנכת עד לתאריך . 8 . 11 בכבוד רב , מנהלת ביה"ס א . לאיזה סוג שייך המכתב ? לפי מה ניתן לזהות זאת ? ב . שכתבו את גוף המכתב כך שכל המידע שבו יימסר בקטע אחד מקושר היטב . תוכלו להוסיף מילות תוכן ומילות קישור , לשנות את סדר המשפטים ולחבר ביניהם כדרכים שונות . ? מתוך . לאורן עדנה וויינבך ליאורה , מכתבים לכל עת .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר