עמוד:13

? . 1 א . התבוננו בתמונות שבעמודים אול . איול ממאפייני הפיתוח המוזכרים בטקסט באים ילדי ביטוי בתמונות ? ב . התבוננו בתמונות בספר ובחרו 10 תמונות המתארות מקומות מפותחים יותר ומפותחים פחות . כתבו את מספר העמוד , את שם המקום ומה שרואים בתמונה - ואת תחומי הפיתוח הנראים בה . . 2 חוקרים מתחומי דעת שונים בודקים מה גורם למקום אחד להתפתח מהר - ולנשי לאט , ואיך קורה שמקומות בעיל תנאי פתיחה דומים מתפתחים בקצב שונה . מה דעתכם : מדוע מקומות מסוימים מתפתחים מהר - ואחרים לאט ? . 3 בחרו אחד מן הפרויקטים האלה : הקמת סכר אס ff אן במצרים , פרויקט ייבוש החולה או פיתוח החקלאות באזור ימת ארל , ומצאו עילו מידע . א . תארו את תהילך הפיתוח שהתבצע במהלך הפרויקט . ב . איול נזקים גרמה התערבות האדם בטבע ? ג . איול צעדים נעישם כיום כדי לתקן את הנזקים וכיצד ? שכונת מגורים בעיר ניירובי בקניה תנופת בנייה בעיר טורונטו בקנדה בית מגורים בעיר סטרלינג במדינת וירג'יניה בארה"ב

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר