עמוד:64

הַשְׁלִימוּ מִסְפָּרִים מַתְאִימִים בְּתַבְנִית . 2 . שָׁלֵם חֵלֶק חֵלֶק א שָׁלֵם חֵלֶק חֵלֶק ג שָׁלֵם חֵלֶק חֵלֶק ב שָׁלֵם חֵלֶק חֵלֶק ד בַּעֲלֵי חַיִים יְלָדִים בַּעֲלֵי חַיִים יְלָדִים לְבָנִים בָּנִים עִזִים חוֹבְשִׁים כּוֹבַע שְׁחֹרִים בָּנוֹת כְּבָשִׂים לֹא חוֹבְשִׁים כּוֹבַע • הציעו דרכים נוספות להפריד את הילדים לשתי קבוצות . • הציעו דרכים שונות להפריד את הפרחים שבציור לשתי קבוצות . דִיוּן : דִיוּן ד . שָׁלֵם וַחֲלָקִים בְּסִפּוּרִים 6464 הצעה להרחבה : מבקשים מהתלמידים לבחור את אחת התבניות ולכתוב סיפור המתאים לה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר