עמוד:165

מִיכַל צִיְרָה מַפָּה עַל דַף מְשֻׁבָּץ . אֹרֶךְ הַצֶלַע שֶׁל כָּל מִשְׁבֶּצֶת הוּא 1 ס"מ . 14 . פִּיצִי יָכוֹל לַעֲבֹר רַק עַל הַקַוִים הַמֻדְגָשִׁים . א . צַיְרוּ בְּטוּשׁ מַסְלוּל מִפִּיצִי אֶל בֵּית הַסֵפֶר . מָה אֹרֶךְ הַמַסְלוּל שֶׁצִיַרְתֶם ? ס"מ . ב . צַיְרוּ בְּטוּשׁ מַסְלוּל מִפִּיצִי אֶל הַמִגְרָשׁ . מָה אֹרֶךְ הַמַסְלוּל שֶׁצִיַרְתֶם ? ס"מ . ג . צַיְרוּ לְפִּיצִי בַּיִת שֶׁהַמַסְלוּל מִפִּיצִי אֵלָיו יִהְיֶה בְּאֹרֶךְ 6 ס"מ . • האם יש מסלולים אפשריים שונים מהבית של פיצי לבית הספר ולמגרש ? האם יש הבדל באורכים של המסלולים ? • האם כל התלמידים ציירו את הבית של פיצי באותו המקום ? דִיוּן : דִיוּן 1 ס"מ זֶה פִּיצִי ג . מְדִידָה בְּסֶנְטִימֶטְרִים 165

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר