עמוד:15

עִם הַמוֹרה אָדָם פָּתַר אֶת הַתַרְגִיל : בְּעֶזְרַת הַתַרְגִיל שֶׁלְךָ אֲנִי יָכוֹל לִפְתֹר אֶת הַתַרְגִיל הַזֶה : = 15 + 2 כיצד התרגיל שפתר אדם עוזר לנועם ולמאיה דִיוּן : לפתור את התרגילים שלהם ? דִיוּן 15 = 2 - 17 וַאֲנִי יְכוֹלָה לִפְתֹר בְּעֶזְרָתוֹ אֶת הַתַרְגִיל הַזֶה : = 15 – 17 הַשְׁלִימוּ אֶת הַתַבְנִית וּפִתְרוּ אֶת הַתַרְגִילִים שֶׁל נוֹעַם וְשֶׁל מָאיָה . 15 . פִּתְרוּ בְּעֶזְרַת הַתַרְגִיל הַפָּתוּר . 16 . אֶפְשָׁר לְהֵעָזֵר בְּתַבְנִית הַשָׁלֵם וְהַחֲלָקִים הַמְחִיקָה מֵעַמוּד 191 . = 9 + 11 = 9 - 20 = 14 - 19 = 5 - 19 9 = 11 - 20 19 = 5 + 14 א ב 15 א . מֵהָעֲשֶׂרֶת הָרִאשׁוֹנָה לָעֲשֶׂרֶת הַשְׁנִיָה 15 שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר