עמוד:148

מִדְדוּ בְּעֶזְרַת רְצוּעַת הַמְהַדְקִים וּרְצוּעַת הַמְחַדְדִים מֵעַמוּד 187 וּמִתְחוּ קַו 7 . מִכָּל עִפָּרוֹן אֶל הָאֹרֶךְ שֶׁלוֹ . שִׂימוּ לֵב לִ יחִידוֹת הַמִדָה . ציוד : דפים לבנים, מהדקי ניירות כל תלמיד ותלמידה מסרטטים את כף הרגל שלהם על הדף, מסרטטים קו ישר מהאצבעות אל העקב ומודדים את האורך בעזרת מהדקים . משווים : למי כף הרגל הארוכה ביותר בכיתה ? למי הקצרה ביותר ? למי יש כפות רגליים באותו האורך ? בִּשְׁבִיל הַחֲוָיָה 4 3 42 ב . מְדִידָה בִּיחִידוֹת מִדָה 148

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר