עמוד:85

פלא טבע מדריך למורה׀ 85 מודלים פדגוגיים E 5 הלומד השלם כּוֹתְבִים חִידוֹת ! עִבְרוּ לְעַמוּד 63 וְכִתְבוּ חִידָה לַחִידוֹן הַכִּתָתִי . 3 . צְפוּ בַּסִרְטוֹן "מִחְזוּר מַתָכוֹת - סִפּוּרָה שֶׁל פַּחִית שִׁמוּרִים" . 4 . אֵיזֶה מִשְׁפָּט מְתָאֵר אֶת תַהֲלִיךְ הַמִחְזוּר בְּצוּרָה נְכוֹנָה ? סַמְנוּ : צ 1 נ 2 מ 3 מ 4 ש 5 ק 6 ח 7 וכ 8 מ 9 צ 10 ק 11 א 12 • פַּחִית בַּפַּח הַכָּתֹם, מִיוּן הָאַשְׁפָּה, הַכְנָסַת מַתָכוֹת לַתַנוּר, הַתָכָה, יְצִיקָה לְמוֹטוֹת מַתֶכֶת • מִיוּן הָאַשְׁפָּה, הַתָכָה, יְצִיקָה לְמוֹטוֹת מַתֶכֶת, פַּחִית בַּפַּח הַכָּתֹם, הַכְנָסַת מַתָכוֹת לַתַנוּר 59 פעילות 3 לפני הפעילות מזכירים לתלמידים את תהליכי העיבוד שחומר עובר עד שהוא הופך למוצר . מדברים איתם על המטרה של תהליכי מִחזור ואומרים שאפשר למחזר גם מתכות . כותבים חידות מפנים את הילדים לעמוד 63 ומתרגלים כתיבת חידה . לאחר שכל ילד וילדה כתבו חידה אפשר לערוך חידון כיתתי בקבוצות . קוגניטיבי הערכה מטרה להעריך את הידע שהילדים רכשו, באמצעות הפקת מידע מסרטון על חומר לא מוכר . להכיר את סגנון הכתיבה של חידות . עמ׳ בחוברת 59 הערות לעצמי

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר