עמוד:14

14 השלימו את המשפטים . קריאה וכתיבה - מכיוון שאלה משפטים נפרדים, הנחו את התלמידים לקרוא כל משפט לחוד, לאתר את המילה המתאימה ולכתוב אותה לפני המעבר למשפט הבא . הדגימו את השלמת המשפט הראשון . עם תלמידים המסוגלים לכך כדאי לשוחח על אפשרויות שונות להשלמת משפטים מסוימים ובכך לפתח גמישות . לדוגמה : המחק של אילה לבן / אבד . השלימו לפי הציור . קריאה וכתיבה . התלמידים יבחרו את התואר המתאים מבין שניים על פי ידע עולם ועל פי הציור . הַשְׁלִימוּ אֶת הַמִשְׁפָּטִים . הֵעָזְרוּ בַּמַחְסָן . כִּתְבוּ לְפִי הַצִיוּר . • הַמַחַק שֶׁל אַיָלָה . • תָמָר לַיָם . • הָאַרְנָב שֶׁל שַׁחַר . • שַׁחַר יַלְדָה . • בָּרָק חָלָב . שָׁתָה • אָבַד • רָאָה • בָּרַח • בָּאָה חַמָה קָרָה חַלָשָׁה קַלָה חַם לָבָן דַק דַקָה לְבָנָה חֲדָשָׁה לְבָנָה קַלָה 6

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר