|
עמוד:107
107 שָ לֵ ם וַ חֲ לָ קָ י ו הַ זְ מַ ן שֶ לָ נ וּ מְ נַ גְ נִ י ם בְּ יַחַ ד יֵש מָ ה לַ עֲ שׂ וֹ ת ! אֲ נִ י וַ אֲ חֵ רִ ים יָשֵן וְאוֹכֵל, אוֹכֵל וְיָשֵן - וּבוֹכֶה . . . סַמִיר רוֹנִי : רֶגַע, מָה ? יֵש לְךָ אָח חָדָש ? שִׂיחַקְתָ אִיתוֹ כַּדוּרְסַל ? רוֹנִי : לָמָה לֹא בָּאתָ לְחוּג כַּדוּרְסַל ? רוֹנִי : גִ'ירָפָה יְשֵנָה רַק חֲצִי שָעָה בְּיוֹם . רוֹנִי : כָּל הַיוֹם ? סַמִיר : כִּי אֲנִי מְאוֹד עָיֵף . הָאָח הֶחָדָשׁ שֶׁלִי חָמוּד אֲבָל . . . . סַמִיר : מָה פִּתְאוֹם ? ! . הוּא רַק יָשֵן וְאוֹכֵל, אוֹכֵל וְיָשֵן . . . סַמִיר : אֶתְמוֹל בַּלַיְלָה לֹא הִצְלַחְתִי לִישוֹן, כִּי הוּא לֹא הִפְסִיק לִבְכּוֹת . . . 15 . כִּתְבוּ בַּמַחְבֶּרֶת : סַמִיר לֹא הָלַךְ לְחוּג כַּדוּרְסַל כִּי הוּא . סַמִיר עָיֵיף כִּי הוּא לֹא . סַמִיר לֹא כִּי הָאָח הַקָטָן שֶלוֹ . סַמִיר : לֹא, לֹא כָּל הַיוֹם . בְּחֵלֶק מֵהַזְמַן הוּא גַם בּוֹכֶה . סַמִיר : ? ? ? סַמִיר : רוֹנִי : רוֹנִי : אַתָה יָכוֹל לְהַגִיד לְאָח שֶלְךָ שֶאַתָה לֹא גִ'ירָפָה וְאַתָה צָרִיךְ לִישוֹן . שיחת הווטסאפ היא הקדמה לנושא השינה שיגיע בהמשך . אפשר לבקש מהתלמידים לספר מתי הם הולכים לישון וכמה שעות הם ישנים . אפשר גם לשאול אותם מה קורה כשהם עייפים, על מה זה משפיע . 107
|
|