עמוד:119

הינה מספר דרכים לחישוב שטח הצורה בפעילות , 1 סעיף א : עם המורה . 1 מה השטח הצבוע בכל סעיף ? בפעילות 3 הצורות אינן מוצגות על רשת משבצות , דבר המקשה על מציאת השטח של כל צורה . עם זאת , על ידי פירוק והרכבה של הצורות אפשר להחליט אם שטחה של הצורה הוא חצי מהריבוע ( ראו דוגמאות באיורים שלהלן ) . כמו כן אפשר להיעזר בשקף הפתקיות של יואב מחוברת האביזרים : יש לגזור את השקופיות ולנסות לכסות חלק צבוע בחלק שאינו צבוע כדי לגלות אם הם שווים בשטחם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר