|
עמוד:54
קריאה הדרגתית – קריאת הטקסט במק טעים לצורך הפקה מבוקרת של המשמעות . זאת הדרך המומלצת לבניית פיגומים בין קטע אחד למשנהו . קריאה דקדקנית – קריאה רציפה ומדויקת של הטקסט המתאימה לטקסטים קלים לקריאה הן מבחי נת הנושא והן מבחינת המבנה . קריאה סורקת - בקריאה מסוג זה , המשמשת לאיתור פרט אחד – למשל לצורך חיפוש תשובה , אפשר להשתמש גם לצורך קריאה חוזרת של הטקסט . פרקי הלשון על מנת להקל על ההוראה , פרקי הלשון חולקו ליחידות . בכל יחידה מספור חדש של הפעילויות .
|
![מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/900_999/0000000957.gif)
|