עמוד:75

לדוגמה בפעילות 1 סעיף א : מספרים וכמ ּ י וֹ ת . 1 החדרים התפוסים מקפים . השלימו . שאלות לדיון : איך אפשר לראות שיש כאן 146 חדרים תפוסים ? ( חלק מן התלמידים יראו כאן את ה - 100 לחוד . אחרים יספרו בעשרות , וייתכנו גם תלמידים שיתייחסו לקבוצות של 50 או של . 25 כל התשובות נכונות . ) איך אפשר לדעת כמה חדרים עדיין פנויים ? כמה חדרים יש במלון בסך הכול ? איזה תרגיל יכול להתאים ? ( למשל : 300 - 146 = 154 , 146 + 154 = 300 )

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר