עמוד:104

הסקת מסקנות 3 דיון מסכם של ההצגות של כל קבוצות התלמידים בכיתה : א . מה אפשר להסיק על הנתונים של מדידות הדופק של תלמידי כיתתכם במנוחה ובמאמץ ? ב . מהו תחום הדופק במנוחה שבו נמצאים הכי הרבה תלמידים בכיתה ? מהו תחום הדופק במאמץ שבו נמצאים הכי הרבה תלמידים בכיתה ? ג . מה אפשר להסיק מטבלות השכיחויות ומן הדיאגרמות השונות ? שכיחות יחסית ! שכיחות יחסית - החלק שכיחות היחסי של של נתון נתון ( מספר מסוים הפעמים ממספר שהנתון הנתונים מופיע הכולל ) שכיחות יחסית = מספר הנתונים 1 חזרו לטבלות הנתונים של דופק במנוחה ודופק במאמץ בכיתתכם ( עמוד . ( 103 חשבו את השכיחות היחסית של התלמידים שהדופק שלהם במנוחה הוא בתחום : 65 - 61 א . כמה תלמידים השתתפו בניסוי ? ב . מהו מספר התלמידים שהדופק שלהם במנוחה הוא ? 65 - 61 ג . חשבו את השכיחות היחסית : 2 חשבו באותו האופן את השכיחות היחסית של התלמידים שהדופק שלהם במאמץ הוא יותר מ – . 100

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר