עמוד:112

11 א . התבוננו בישר המספרים המצויר כאן : לכמה חלקים שווים קטע היחידה מחולק ? מצאו לכל מספר את הנקודה המתאימה לו על ישר המספרים . ב . כתבו < או > או = בין שני המספרים שבכל סעיף ( אפשר להיעזר בישר המספרים ) . ג . מצאו את הנקודה המתאימה לשבר 1 3 על ישר המספרים שבסעיף א . האם אפשר למצוא את מקומה המדויק ? הסבירו . 21 א . התבוננו בישר המספרים שלמטה : לכמה חלקים שווים קטע היחידה מחולק ? מצאו לכל מספר את הנקודה המתאימה לו על ישר המספרים . ב . כתבו < או > או = בין שני המספרים שבכל סעיף ( אפשר להיעזר בישר המספרים ) . ביחידה ג למדו התלמידים להתאים שברים ומספרים מעורבים לנקודות שעל ישר המספרים . קטע היחידה היה מחולק למספר חלקים שהתאים למכנה של השברים שסומנו עליו . ביחידה זו , יחידה ו , בהמשך לעבודה במלבנים ועיגולים , התלמידים לומדים לזהות על הישר נקודות המתאימות לשברים שיש להם מכנים שונים שהם כולם גורמים של מספר החלקים השווים המסומנים על קטע היחידה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר