עמוד:107

עבודה קבוצתית 8 תכננו כיצד אתם יכולים להציג את הנתונים שבעמוד : 104 דונו כיצד אפשר לקבץ את הנתונים לקבוצות ( על פי הצריכה לאדם במ " ק לשנה ) . רשמו את החלטתכם על גודל הקבוצות . ( יש להקפיד שהחלוקה תהיה בהפרשים שווים . ) ניתוח נתונים 9 חלקו את הנתונים לקבוצות על פי החלטתכם ורשמו אותם בטבלת שכיחויות . 10 הציגו את הנתונים בדיאגרמה כלשהי שתציג את החלוקה החדשה של הנתונים ( במשימה . ( 9 הסקת מסקנות 11 התבוננו בדיאגרמה שבניתם וענו על השאלות : א . באיזו קבוצה נמצאת העיר בת ים בדיאגרמה שלכם ? ב . באיזו קבוצה נמצאת העיר טבריה בדיאגרמה שלכם ? ג . מהי הכמות השכיחה של צריכת מים לאדם בשנה במ " ק בדיאגרמה שלכם ? כמה ערים יש בקבוצה זו ? 12 התבוננו בדיאגרמה של קבוצה אחרת ובדיאגרמות של אהרן ושל דן וענו : א . באיזו קבוצה נמצאת העיר בת ים בדיאגרמה של הקבוצה האחרת ? ב . באיזו קבוצה נמצאת העיר בת ים בדיאגרמה של אהרן ? ג . באיזו קבוצה נמצאת העיר בת ים בדיאגרמה של דן ? ד . באיזו קבוצה נמצאת העיר טבריה בדיאגרמה של הקבוצה האחרת ? ה . באיזו קבוצה נמצאת העיר טבריה בדיאגרמה של אהרן ? ו . באיזו קבוצה נמצאת העיר טבריה בדיאגרמה של דן ? במשימה 8 מומלץ שכל קבוצה בכיתה תבחר רוחב ( גודל ) קבוצה שונה - כך יהיה אפשר לראות התפלגויות שונות ולערוך דיון : מהי הצורה הכללית של כל ייצוג ? מה הם הפערים בין הקבוצות בכל ייצוג ? מי הם החריגים ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר