עמוד:79

- התבוננות בטקסטים כתובים שונים הן בהקשר של היבטים תוכניים והן בהקשר של היבטי סגנון וצורה . - השוואה בין אופני כתיבה שונים : הנימה האישית והסיפורית-חווייתית בזיכרונותיהם של יצחק רבין ואחותו לעומת כתיבה של אחרים – כתיבה מרוחקת יותר , עובדתית ועניינית יותר . הערות והצעות להוראת הפרק חלקו הראשון של הפרק העוסק בכרזות מזמן כמה אפשרויות להרחבה : שיחה בנושא דרכי ביטוי לגיטימיות ( הפגנה , הבעת דעה , כרזות ) ולא-לגיטימיות ( אלימות , הסתה , ( עיסוק בסוגת הכרזה ככלי להעברת מסרים : היכן אנחנו פוגשים כרזות ביומיום ( הפגנות , פרסום , הצגת מידע מטעם גופים שונים , ועוד , ( עד כמה משפיעות עלינו הכרזות – גם בצורה ישירה וגם שלא במודע . הפעילויות בחלק זה נותנות כלים לניתוח ביקורתי של כרזות ולחשיפת חלק מהמניפולציות שהמעצבים מפעילים באמצעות הכרזה . חלק ראשון - הזיכרון פעילות 3 הכרזה מציגה חלק מחוק יום הזיכרון ליצחק רבין רקום בחוטים על גבי בד ,

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר