עמוד:147

מטרות הבנה , הבעה ולשון . 1 היכרות עם תת הסוגה של עלון מידע הנוגע למסלול טיול על מאפייניו וחלקיו השונים : הטקסטים בעלון הם מסוגות שונות : טקסט מידע , טקסט מפעיל ( כללים , ( תמונות ומפה ; הטקסטים בעלון כוללים סוגים שונים של תכני מידע - מידע חשוב למטיילים ומידע שהוא בגדר העשרה וניתן להסתדר גם בלעדיו . . 2 קריאה בטקסט מעורב מרובה ייצוגים הכולל טקסט רציף וטקסט בלתי רציף וייצוגים לא טקסטואליים ( כמו מפה , ( זיהוי החלקים שבו על תפקידיהם השונים ; זאת בהתאמה ל " זיהוי הזיקה בין מבנה הטקסט ועיצובו לבין תוכנו" וכחלק מהבנת המשמעות הסמויה בטקסט ( מתוך הישג נדרש . ( ל"ת , 4 . 4 עיסוק בטקסטים מפעילים ( כללים / הוראות ) – מתוך הישג נדרש : 5 " זיהוי רכיבי מבנה בולטים בטקסט והבנת תפקידם" . הטקסט עלון מידע בנוגע לטיול ברכס אצבע : . 1 טקסט מידע בנוגע למסלול הטיול לרכס אצבע ( על-פי אתר החברה להגנת הטבע ) . 2 מפה של מסלול הטיול . 3 כללי התנהגות בשמורת טבע ( על-פי אתר החברה להגנת הטבע ) . 4 קטע על עטלף הפירות . 5 קטע על צמח הדבורנית קטע מידע קצר על שביל ישראל הטקסט המידעי " מערת אליהו " הסוגה והמטרה החברתית טקסט מידע וטקסט מפעיל לשם מידוע , תיאור , הסבר ושכנוע טקסט חזותי לשם מידוע , תיאור והפעלה הוראות , טקסט מפעיל לשם הפעלה טקסט מידע טקסט מידע טקסט מידע טקסט מידעי לשם מידוע תיאור והסבר עולם השיח עולם השיח של תקשורת המונים עולם השיח של תקשורת המונים עולם השיח של התקשורת הבין-אישית עולם השיח העיוני עולם השיח העיוני עולם השיח העיוני עולם השיח העיוני 119 משרד החינוך – המזכירות הפדגוגית , האגף לתכנון ולפיתוח תכניות לימודים ( התשס . ( "ג הישגים נדרשים בחינוך הלשוני . תכנית לימודים : חינוך לשוני עברית – שפה , ספרות ותרבות לבית הספר היסודי הממלכתי והממלכתי דתי ( עמוד . ( 81-95 ירושלים . עמוד . 86 120 משרד החינוך – המזכירות הפדגוגית , האגף לתכנון ולפיתוח תכניות לימודים ( התשס . ( "ג הישגים נדרשים בחינוך הלשוני . תכנית לימודים : חינוך לשוני עברית – שפה , ספרות ותרבות לבית הספר היסודי הממלכתי והממלכתי דתי ( עמוד . ( 81-95 ירושלים . עמוד . 88

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר