עמוד:3

תוכן עניינים התכנית "מפתח הקסם 4 . › .............................................................................................. › " שיטת › ההוראה › ב"מפתח › הקסם 6 . › .................................................................................... " רכיבי " › מפתח › הקסם 8 . › ..................................................................................................... › " מבנה › חוברות › הלימוד 8 . › ....................................................................................................... מבנה › יחידות › הלימוד 9 . › ....................................................................................................... מבנה › תת-יחידה 10 . › ............................................................................................................... מדריכים › למורה 12 . › ................................................................................................................ אביזרים › לכיתה 12 . › ................................................................................................................ אתר › אינטרנט 12 . › .................................................................................................................... כותר 13 . › .................................................................................................................................. › הרחבה › למתקשים 13 . › ............................................................................................................. הסביבה › הלימודית 14 . › ........................................................................................................... טיפוח › הקריאה 14 . › ................................................................................................................. טיפוח › הכתיבה 15 . › .................................................................................................................. טיפוח › הדיבור › וההאזנה 16 . › ................................................................................................... טיפוח › השיח › הדבור 16 . › .......................................................................................................... אבחון › והערכה 17 . › .................................................................................................................. מקורות › למדריך 18 . › ................................................................................................................ רשימה › ביבליוגרפית 19 › .......................................................................................................... הצעות לפעילויות כלליות 20 . › .............................................................................................. הקניית › צליל / אות 20 › .............................................................................................................. איורים 20 › ................................................................................................................................ קריאת › מילים › , משפטים › , קטע 21 › ......................................................................................... כרטסת › הא"ב 21 › ................................................................................................................... › כרטיסיות › מצוירות 22 › ............................................................................................................ סדר › ההקניה › : חוברת 23 . › .................................................................................................... 1 › ארגון › הטקסטים › בארבע › החוברות 24 . › ................................................................................ › קריאת › ספרים › והקראת › ספרים 24 . › ..................................................................................... › הצעות › לפעילויות › לפני › קריאה 26 . › ....................................................................................... › הצעות › לפעילויות › אחרי › קריאה 27 . › ..................................................................................... › הצעות › לפעילויות › בכיתה 41 . › ................................................................................................ › הנחיות לעבודה בחוברת 44 . › ............................................................................................ 1 מבדק › - › 1 דפי › הערכה › לאמצע › חוברת 139 . › ....................................................................... 1 › מבדק › - › 2 דפי › הערכה › לסוף › חוברת 141 . › ........................................................................... 1 ›

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר