|
עמוד:20
ברמת יצירה - התלמיד יציע ליצור מערכת רמזורים חדשנית ויתאר את סידור הצומת , את אופן התפקוד של המערכת , ואת המבנה האלקטרוני . באיור 1 . 6 מופיע תמונה של מערכת בקרת רמזורים . דוגמה : 1-2 מעלית מבוקרת על-ידי בקר ברמת שגרה - התלמיד יקבל דגם מוכן של מתקן ( מעלית , סרט נע , או רובוט . ( התלמיד יכתוב או ישחזר תכנית בסיסית המיועדת למחשב או לבקר זעיר . גם כאן ההנחה היא כי התלמיד מכיר תוכניות כאלו ותרגל בעבר את השימוש בהן . ברמת הניתוח - התלמיד יקבל דגם מוכן של מתקן , כולל ממשק לבקר ותכניות לדוגמה . הוא ישפר את ביצועי המערכת , לדוגמה יוסיף לה חיישנים או ישכלל את תכנית הבקרה . איור 1 . 6 מערכת בקרת רמזורים אייר 1 . 7 מעלית מבוקרת על-ידי בל
|
|