עמוד:79

nnHn וה 9 רה בתיבת ישן מחשבות 1 / ל דרך הור 0 ת ה 0 י 9 ור חשבתי שתהליך הוראה , שמוביל לכתיבה של סיפור הכתוב כיומן , הוא דרך הוראה מעניינת לעיסוק בסיפור שכתוב בז ' אנר של סיפור דידקטי . ויש לכך כמה טעמים : סיפור הכתוב כיומן מחקה כתיבה לא ספרותית שבה אדם כותב לעצמו על דברים שקורים לו , על מעשיו ועל הרהורי ליבו . הכותב בסוג זה של סיפור אינו יכול לראות את עצמו ואת עולמו מנקודת מבט של אחרים , אלא רק מתוך נקודת מבט שלו . נקודת המבט האישית של כותב היומן מנוגדת מאוד לכתיבה הסטריאוטיפית של הסיפור הדידקטי , והיא תזמין את התלמידים להסתכל הסתכלות מדוקדקת ומיוחדת על פרטים שונים בסיפור .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר