|
עמוד:75
האם אפשר לזהות את מקור הקול ? המטרה : לבדוק אם אפשר לזהות את הכיוון שהקול מגיע ממנו . ציוד : 2 מטבעות לכל תלמיד ותלמידה המשתתפים בפעילות מהלך הפעילות : א . אחד מכם יעמוד ויעצום את עיניו , 6-5–ו תלמידים יעמדו סביבו במעגל . ב . בכל פעם יקיש מישהו אחר במעגל בעזרת שני מטבעות . על העומד במרכז לזהות מאיזה כיוון הקול הגיע . שאלות . 1 האם הצלחתם לזהות את מקור הקול בלי לראותו ? . 2 האם זה היה פשוט או מסובך ? . 3 הציעו הסבר ליכולתנו לזהות את מקור הקול . פעילות אל הרשת משמע אוזניים היכנסו אל אתר האינטרנט הילקוט הדיגיטלי לחט"ב - מדע וטכנולוגיה , ובחרו בתחום מדעי החיים . היכנסו אל הנושא תקשורת וחושים , ובחרו ביחידת הלימוד משמע אוזניים . הפעילו את ההדמיה וקראו את המידע . ענו על השאלות ובדקו את תשובותיכם . איזה יתרון מקנה לנו העובדה שיש לנו שתי האוזניים בשני צדדי הראש , ומה היה קורה אילו הייתה לנו רק אוזן אחת ? הסבירו בעזרת דוגמאות .
|
|