עמוד:125

מתי - T זה •„ ? קרה TlT י קךאו את שרשרת זהב מיוחדת ( בעמוד 020 ואת של מי השךשךתי ( בעמוד . ( 124 כלנבו מקזפךים לפי הסיפור : רק 1 1 רותי ? כתבה T 1 T מודעה . T T ? אפךת קראה את המודעה . ? אפרת אי ^ ךה שךשךת זהב על יד הדואר . ? אפךת דיבךה עם רותי בטלפון . / רותי ? מצאה T : T ש רשרת T v v זהב . T n אפרת באה לבית של רותי וקיבלה את השרשרת . השרשרת הזאת עוברת מדור לדור : כתבו : במשפחה $ 7 זלף יש משהו שעובר מדור לדורי מת * זח קרה ז : התלמידים כותבים מספרים במשבצות שליד המשפטים לפי הסדר הכרונולוגי של האירועים בסיפור . בדיקה עצמית מעבר לדף . השרשרת עוברת מדיו " לדור : האיור מובא כאן להבהרת המושג עובר מדור לדור . חולצת "אני : " תרגיל הבעה אישית . התלמידים כותבים על משהו שעבר מדור לדור במשפחה . אפשר להרחיב את הנושא ולערוך תערוכה בכיתה ובה חפצים שהילדים הביאו , שעברו מדור לדור במשפחה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר