עמוד:117

איבד צייר ניגן קיבל כתבו את המלים החסרו ת : ] . אבד .. _ יוסי : איבךתי את המפתח # לי . רבו : גם אתמול אויתו : איבד איבךת לציר רם.- מי צייר את הציור היפה הזה ? דניאל : נירה אותו . צייךתי צייךה לנגן המוךה ו אני ניגנתי ןהם ךקדר . התלמיד : המורה ואנחנו ךלןךנו . ניגן ניגנתם שרה : מה קיבלת מהדודה שלולי אילנה ; שעון חדש . קיבלתי קיבלת איבד , צייר ופו' 1 כדאי לתרגל את הפעלים קודם בעל פה בעזרת המרות של שמות גוף . למשל : המורה : איגדתי את המ 0 תח . והיא ! תלמיד : היא איבדה את המ 0 תח . וסו . ' תרגול בשאלות ותשובות : המורה שואל : איבדת את המפתח ! תלמיד א ' ' לא איבדתי את המפתח . המורה מצביע עליו ושואל תלמיד ב' ? ה 1 א איבד את המ 0 תחז התלמיד פונה לתלמיד א' ושואל ו איבדת את המ 0 תחז ואחרי שענה לו , הוא אומר ו היא לא איבד את המפתח . תלמידים שואלים ועתים : המורה כותב כמה שאלות על הלוח בגופים שונים . למשל : משה איבד את המפתח שלו ! מתי ציירתט את הציור הזה ! איפה הס ניגנו אתמול ! מה קיבלת מהדוד שלך ! התלמידים שואלים זה את זה ועונים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר