|
עמוד:52
רוחץ רוחצת צובע צובעת מסדר בוסךךת מלןבל מקבלת כתבו את המשפטים החסרים ו רוחץ , צובע וכוי ; התלמידים כותבים את המשפטים החסרים בתוך הציורים ביחיד נקבה או ביחיד זכר , ונעזרים בצורות הדקדוקיות שבראש העמוד , הצגה : תלמיד אחד מציג את אחד המשפטים , והכיתה מנחשת איזה משפט הוא הציג . שימו לב : כדי להציג את המשפט י אני מקבל דמי כיס , דרושים שני תלמידים . כדאי ללמד גם את צורות הרבים ואת שמות הפועל של פעלים אלה .
|
![מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/900_999/0000000957.gif)
![ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/1600_1699/t_l.gif)
|