עמוד:40

ביוים ראשון נירה : T ? יש יי סרט V V טוב בקולנוע — 1 הדר . | T T את רוצה T ללכת V V T לסרט V V : היום ? — תמי : היום אני לא יכולה . נירה : T למה ? T T תמי : כי היום יעז לי הרבה ניעורים . ניךה : אולי מדור ? תמי : מחר אני רוקדת . יש לי חוג לריקודי עם . נירה : T ביום : שלישי ? : את : — יכולה ? T : תמי - : ביום : שלישי ! ? וביום : רביעי : •? - ! אני שומרת . ?•• על - יואב , T האח vTT שלי • ^ נירה תמי ^ : : ^ T ? אז ביום ^_ _ מתי ^ T אדור — — את . — יכולה T 1 ללכת ? V V T . 1 כתבו : איזה סךט ניךה רוצה לךאות ? שם הסרט : . 2 כתבו : מה תמי עושה ? רולןךת ריקודי עם עו שה הךבה שיעורים שו מךת על האח שלה שלט הקולנוע : כדאי לקרוא את השלט ולשאול שאלות לבדיקת ההבנה . למשל : איזה סרט יש בקולנוע' מה שם הקולנועי מתי אפשר לראות את הסרט ? ביום ראשון : שתי דרכים להוראת השיחה ( ראה יחידה , 1 עמוד . ( 8 תרגיל : 2 התלמידים ממלאים את היומן של תמי לפי השיחה , ואחר כך אומרים ; ביום ראשון תמי ... וכוי . שימו לב ; ביצירת המשפט יש להוסיף את אות היחס ב- לפני ביטוי הזמן . המשך היומן של תמי — ביום חמישי : בעמוד 41 בצד שמאל למעלה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר