עמוד:5

מה נכון ? סמנו כמו : בדוגמה : T : - בגינה ( עמוד : ( 4 המורה מתרגל את המלים החדשות על פי הציור ועל פי המלים הכתובות בתוכו . כדאי לתרגל גם את המלים שאינן כתובות בציור , 0 ^ 0 על יד , רחב , כמו , אומר ) ולשאול ; no השמ של ח > לדה ! הנדנדה על יד הספסל ! מה סבא אומר ז וכר . כדאי ללמד את המלים ציור וכתיב ולשאול : מה אתם רואים עוד בציור ז מה כתוב 0 ה ! מה נכ 1 ן ? התלמידים מסמנים את ההשלמה הנכונה על פי הציור שבעמוד . 4 אפשר לשאול שאלות תוכן נוספות . לאחר הסימון אפשר לבקש מהתלמידים הוכחה לתשובותיהם ולשאול , למשל ו אין אתה יודע שהשם של הכלב חומי ! כדאי לתרגל את המלים בהקשרים נוספים . למשל : יש לן כלבז את רוצה לישון ! אתה אומר סוד לחבר ! וכוי .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר