עמוד:121

מה ליאת רוצה ? אמא : את רויצה לאכויל ? ליאת : לא . אמא : T את : - רויצה T לראות : סרט •„••?• בטלויזיה - . ? T : - ? ליאת : לא . אמא : את רויצה לשחק עם םבךה ? ליאת : לא . אמא : T את 1 - לא רוצה T שום דבר ? T ליאת : אני רוצה ללכת למסיבה של נירה . א . קטע קריאה ו "מה ליאת רוצה ; " ! קוראים את השיחה וממחיזיס בזוגות . המשתתפים י אמא וליאת . המורה שואל ן מה ליאת לא ריצה ! מה ליאת רוצה ז אפשר להמחיז שיחה דומה בין אמא אחרת וילד אחר , לפי דמיונם של התלמידים . ב . משחק "סולמות מלים" י מתחלקים לשלישיות . לתלמיד אי סולם מלים אי , לתלמיד ב' סולם ב . ' תלמיד גי הוא השופט . השופט מסתיר את הסולמות בפיסת נייר ( כדי לא להיות משוחד . ( הוא קורא את המלים שבצד ימין לא לפי הסדר . תלמיד א' ותלמיד ב' מסמנים v' ליד כל מלה מתאימה . הראשון שמסמן 4 מלים ברצף - הוא המנצח . עוד אפשרות ( בשתי קבוצות : ( תלמיד מקבוצה א' אומר משפט עם אחד משמות הפועל , למשל ! הוא רוצה ללכת . תלמיד מקבוצה ב' מזהה את הפועל בטור בי ואומר משפט , למשל : אני הולך לסרט . כל משפט נכון מזכה את הקבוצה בנקודה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר