עמוד:14

א . התאמת מלה לתמונה : התלמידים מותחים קו מן המלה לציור המתאים . ב . משחקים ( בקבוצות או בזוגות ) ו "מה במשבצת" ו תלמיד מצביע על אחת המשבצות , והוא ( או חברו ) בונה משפט ובו המלה הראשונה מהטור המאונך והמלה השנייה מהטור המאוזן . למשל : משבצת עליונה מימין = אני בכיתה . ולהפך : תלמיד אי אומר משפט , ותלמיד בי מצביע על המשבצת המתאימה . "תן פקודה : " תלמיד אי מטייל באצבעו ( בעיניים עצומות ) על המשבצות . תלמיד בי אומר : די ! תלמיד א' אומר את המשפט המתאים . איקס מיקס דריקס : תלמיד אי בוחר משבצת , אומר משפט מתאים ומסמן . X תלמיד ב' בוחר משבצת אחרת , אומר את המשפט המתאים ומסמן . 0 מי שמשלים 3 או 4 מלים ברצף - הוא המנצח . תרגול בנתיבה ן התלמידים כותבים בעיפרון בתוך המשבצות או במחברת את המשפטים המתאימים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר