|
עמוד:93
כתבו : מולי , מולך , מולנו ... עמדנו על הר הכרמל וראינו את הים . כשתיכנסי למוזיאון , תראי כלים של האדם הקדמון . נכנסתי ליס ונבהלתי כי ראיתי גל ענקי . המטיילים ביקרו בשמורה . המדריך עמד וסיפר להם על עצי האלון העתיקים . אם תעלה לסוכת המציל ותסתכל על הים , תראה את שובר הגלים . ענת אמרה שהיא לא יכולה לאכול כי רם יושב ומצחיק אותה כל הזמן . נטיית "מול . " התלמידים מתרגלים את הנטייה : מולי , מולך וכוי במשפטים בהקשר טבעי . התלמידים אומרים משפטים חדשים ומשתמשים בנטייה . המורה יכול לעזור בשאלות כגון ; מי עומד מולך ? מה את רואה מולך ? מי יושב מולכם ? זכרו זכרו וכתבו
|
![מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/900_999/0000000957.gif)
![ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/1600_1699/t_l.gif)
|