|
עמוד:3
תוכן העניינים מהי התעית הזמנה לחקר ? 5 4 קהל היעד 4 6 מטרות ועקרונות מנחים 4 6 כישורי הלומד - יכולות שיש לטפח ולהעריך < 8 מפת התמצאות בתכנים 4 10 רשימת מונחים 11 היערכות לקראת הפעלת התעית 15 < יחידה ... דרישות העבודה העיונית 4 17 יחי 1 ה : 2 הגדרת המסגרת לתכנית < 20 יחידה : 3 הערכת תוצר , הערכת תהליך 28 4 יחידה ; 4 דגמי חקר ומסלולי חקר < 42 יחידה : 5 המורה / המנחה בצומת תפקידים : הספרייה - מרכז המשאבים 4 50 יחידה : 6 המורה / המנחה בצומת תפקידים : שילוב כלים טכנולוגיים 55 : המורה / המנחה בצומת תפקידים : שיתוף פעולה עם מומחי התוכן 60 מעוני שיעור לבניית סביבת החקר של התלמיד 63 4 יחידה ... יצירת מוכנות להכנת עבודה עיונית < 65 יחידה : 2 מהו חקר ; 4 71 יחידה ; 3 מה בין המהלך המחקרי לבין המאמר המדעי ! 80
|
|