עמוד:108

ב גובה הכינו במחברת טבלת שכיחויות כזאת. היעזרו בדיאגרמה ובטבלה שבעמוד הקודם. גובה בס"מ מספר התלמידים 130-134 135-139 ענו על השאלות על פי הנתונים בטבלת הגבהים, בדיאגרמה או בטבלת השכיחויות. כתבו בכל שאלה באיזה ייצוג נעזרתם. א. מהו הגובה השכיח בכיתה זו ב. • מהו הגובה של התלמיד או התלמידה הנמוכים ביותר • מהו גובהו של התלמיד או התלמידה הגבוהים ביותר ג.כמה תלמידים שגובהם 155-159 ס"מ יש בכיתה ד. כמה תלמידים יש בכיתה ה. מהו הטווח של גובה תלמידי הכיתה ו. מהו החציון של גובה תלמידי הכיתה ז.מהו תחום הגובה שבו נמצאים רוב תלמידי הכיתה תזכורת: שכיח - הנתון שמופיע הכי הרבה פעמים. טווח - ההפרש בין הנתון הגבוה ביותר לנתון הנמוך ביותר. חציון - הנתון שמופיע באמצע רשימה המסודרת מהנתון הקטן ביותר אל הנתון הגדול ביותר.

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר